خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

فرمایشات رهبری زانوی ابرقدرت‌ها را متزلزل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۲۵

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: فرمایشات امروز مقام معظم رهبری زانوی رهبران عالم و ابرقدرت‌ها را به تزلزل و سستی وادار کرد

ایلنا: نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: فرمایشات امروز مقام معظم رهبری زانوی رهبران عالم و ابرقدرت‌ها را به تزلزل و سستی وادار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در مشهد مقدس، این فرمایشات را حکیمانه، شجاعانه، دقیق و مقتدرانه خواند.
وی با اذعان به اینکه ما به درستی قدر مقام معظم رهبری را نمی‌دانیم، تصریح کرد: در دنیا رهبری نظیر ایشان وجود ندارد رهبری که با تمام قدرت در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده است و در خصوص منافع ملی در برابر هیچ قدرتی تا کنون کوتاه نیامده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه فقاهت مقام معظم رهبری و حضور نیم قرن ایشان در حوزه‌های قم، ‌ شیراز، اصفهان، مشهد و نجف اشرف تأکید کرد: بدون تعارف باید گفت بعد از امام راحل هیچ رهبری مانند مقام معظم رهبری در تاریخ ظهور نکرده است.
نمازی همچنین با تبریک سال نو به پیام مقام معظم رهبری در لحظات نخستین سال جدید و نامگذاری امسال به عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره و عنوان کرد: همه طیف‌ها و بخش‌ها به خصوص اقشار فرهنگی و اقتصادی باید فرمایشات معظم‌له را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و یادآوری بیانات معظم‌‌له در این خصوص ابراز داشت: باید توجه داشت که این سیاست‌ها متحجرانه و عقب‌مانده نیست بلکه رویکردی ترقی‌جویانه است و در شرایط مختلف کشور قابلیت انعطاف دارد.
امام جمعه کاشان همچنین با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآمیز فتح‌المبین، به ذکر برخی از دستاوردهای رزمندگان اسلام در این عملیات پرداخت و یاد و خاطره شهدای این عملیات افتخارآفرین را پاس داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز