خبرگزاری کار ایران

در دومین روز فروردین ۹۳ انجام شد؛

بازدید بیش از ۵ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۳۳

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از پنج هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان در دوم فروردین ماه ۹۳ خبر داد.

ایلنا: مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از پنج هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان در دومین روز از فروردین ماه ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محمد علی یوسفی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پنج هزار و ۵۱۴ گردشگر داخلی و خارجی از خانه های تاریخی طباطبایی ها، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد کاشان در دومین روز از بهار ۹۳ دیدن کردند.

وی، از حضور ۲ هزار و ۶۰۰ گردشگر داخلی و ۶ نفر خارجی در عروس خانه های ایران " خانه تاریخی طباطبایی " در روز دوم فروردین ۹۳ خبر داد و گفت: طبق اعلام آمار گزارش شده از بناهای تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان " عروس خانه های ایران " در سکوی نخست نشسته است.

به گفته­ی وی، یک هزار و ۸۰۰ گردشگر داخلی و ۴ نفر خارجی از خانه تاریخی عباسیان و یک هزار و ۱۰۰ میهمان داخلی و ۴ گردشگر خارجی از حمام سلطان امیر احمد کاشان طی این روز مشخص شده بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز