خبرگزاری کار ایران

با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ گردشگر اتفاق افتاد؛

برگزاری جشن نوروز باستانی در شهر زیرزمینی نوش آباد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۳۹

میزان ورود گردشگر به شهر تاریخی نوش اباد، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۱۵درصد افزایش داشته است / شهر تاریخی نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل است.

ایلنا: مدیر شهر زیر زمینی نوش آباد گفت: بیش از چهار هزار و پانصد گردشگر، نوروز باستانی و آغاز سال جدید را در این مجموعه باستانی جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل " عباس شافعی " در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان ورود گردشگر به شهر تاریخی نوش اباد، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۱۵درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به استانه های مرکز کشور، تسهیلات سفر و ارائه خدمات ارزان قیمت در نوش آباد، از جمله عوامل جذب گردشگر به این شهر تاریخی می باشد.

به گفته وی، مسیر گردشگری نوش آباد، شامل شهر زیر زمینی، مسجد جامع، مسجد امام علی علیه السلام، قلعه خشتی سیزان و تور کویر گردی است که، مسیر مسجد امام علی(ع) تا مسجد جامع، به صورت پیاده راه طی می شود تا گردشگران نوروزی با آثار تاریخی این شهر آشنا شوند.

شافعی گفت: اختصاص هشت واحد آموزشی، ساماندهی خانه های استیجاری به اضافه بوستان های لاله و شقایق، از جمله خدمات گردشگری در نوش آباد می باشد.

شهر تاریخی نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل، با وجود ۲۱ اثر ملی از جمله پنج شهر کوچک گردشگری کشور است که به علت قرار گرفتن در مسیر ترانزیت تهران به جنوب و نزدیکی با شهر کاشان، جایگاه ویژ ه ای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز