خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی گردشگری سازمان میراثفرهنگی کشور از مراکز اقامتی و اسکان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۷۱

مدیرکل دفتر برنامه ریزی گردشگری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه سرپرست اداره میراثفرهنگی وجمعی از مسئولین شهرستان کاشان از مراکز اقامتی و اسکان کاشان بازدید نمود.

ایلنا: مدیرکل دفتر برنامه ریزی گردشگری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه سرپرست اداره میراثفرهنگی و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان از مراکز اقامتی و اسکان کاشان بازدید نمود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان، محمد رضا پوینده مدیرکل دفتر برنامه ریزی گردشگری کشور ضمن بازدید از مدارس محل اسکان مسافرین نوروزی، مراکز اقامتی و نیز ستاد مرکزی اسکان شهرستان کاشان، با گردشگران و مسافرین نوروزی به گفتگو پرداخت.

«مهران سرمدیان» سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر، حسین حنطه‌ای رئیس اداره آموزش و پرورش، ابوالفضل وطن دوست معاون خدمات شهری شهرداری و مسئول کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر در این بازدید‌ها توضیحات لازم را ارائه دادند.

«محمد رضا پوینده» در پایان از کاشان، با اظهار رضایت کامل از مسئولین و دست اندرکاران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان تشکر و قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز