خبرگزاری کار ایران

در بهار فاطمی:

قاب عکس کاشان در ورود گردشگران به این شهر رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۱۳

مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از مزین شدن ورودی های کاشان با تابلوعکس هایی از سرداران، بزرگان، آثارتاریخی و صنایع دستی ویژه میهمانان نوروزی خبر داد.

ایلنا: مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمای مسافران ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان، از مزین شدن ورودی های کاشان با تابلوعکس هایی از سرداران، بزرگان، آثارتاریخی و صنایع دستی ویژه میهمانان نوروزی خبر داد.

«سعید نبی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ورودی های شهرستان کاشان(بلوار امام رضا(ع)، شهدا " دارالاسلام " و راوند) با نصب ۱۵۰ تابلو عکس از تمثال سرداران شهید خطه کویر، مشاهیر، علما، بزرگان، دانشمندان، ادبا، آثارتاریخی منطقه کاشان، معرفی جاذبه های کوهستانی و کویری و شهرهای همجوار و صنایع دستی در بهار فاطمی ویژه گردشگران مزین شده است.

وی، هدف از اجرای این طرح را معرفی منطقه کاشان به گردشگران و آشنایی آنان با مشاهیر و جاذبه های گردشگری دانست.

به گفته وی، استقرارهشت ایستگاه راهنمای مسافرین با حضور ۲۴ ساعته بیش از ۲۰ نفر از راهنمایان گردشگری با لباس های متحد الشکل از دیگر اقدامات این کمیته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کاشان، معرفی محل های اسکان و اقامتگاه ها، جاذبه های گردشگری، توزیع نقشه گردشگری، بروشور جاذبه های طبیعی و ارائه تسهیلات سفر را از دیگر اقدامات مهم این کمیته جهت آسایش حال مسافران برشمرد.

نبی، تهیه و توزیع حدود ۲۰۰ هزار نقشه و بروشور راهنمای گردشگری، نصب بنرها و تابلوهای معرفی منطقه کاشان و جاذبه های آن، استقبال از گردشگران نوروزی و اعلام تلفن های ضروری را از دیگر اقدامات ویژه میهمانان نوروزی توسط این کمیته ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز