خبرگزاری کار ایران

از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۵ فروردین ۹۳

بازدید بیش از ۳۰ هزارمیهمان نوروزی از بناهای تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۱۶

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از ۳۰ هزار گردشگر داخلی وخارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان از ۲۹ اسفند ۹۲ تا پنجم فروردین ۹۳ خبر داد.

ایلنا: مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید بیش از ۳۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان از ۲۹ اسفند ۹۲ تا پنجم فروردین ۹۳ خبر داد.
«محمد علی یوسفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق اعلام آمار گزارش شده، از ۲۹ اسفند ۹۲ تا پنجم فروردین ۹۳ تعداد۳۰ هزار و ۴۹۰ گردشگر از خانه های تاریخی طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد دیدن کردند.
وی گفت: خانه تاریخی طباطبایی " عروس خانه های ایران " طی این مدت مشخص شده رتبه نخست، عباسیان دوم و حمام سلطان امیر احمد رتبه سوم بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده است.
به گفته وی، ۲۹ اسفند ماه ۹۲ یک هزار و ۳۳۰ گردشگر، اول فروردین ۹۳ سه هزار و ۲۰۰ گردشگر، ۵ هزار و ۵۱۴ گردشگر در روز دوم، ۷ هزار و ۳۰۵ گردشگر روز سوم، ۶ هزار و ۶۲۶ گردشگر روز چهارم و ۶ هزار و ۵۱۵ گردشگر روز پنجم فروردین از بناهای تحت نظارت این سازمان بازدید کردند.
مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ضمن اشاره به اعلام آمار ۳۰ هزار و ۴۹۰ گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی تحت نظارت این سازمان طی این مدت مشخص شده اذعان داشت: از این تعداد آمار اعلام شده ۱۹۵ گردشگر خارجی از خانه های طباطبایی، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد دیدن کردند.
یوسفی در پایان گفت: با توجه به شروع دور دوم مسافرت های نوروزی پیش بینی می شود شاهد حضور میهمانان بیشتری از شهر تاریخی و توریستی کاشان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز