خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرماندار کاشان به مناسبت سال نو

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۳۰

: «علیرضا جوادی» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به مردم دارالمومنین مسئولین ادارات و، نهادهای دولتی، خانواده معظم شهداء و ایثارگران شهرستان کاشان تبریک گفت.

ایلنا: «علیرضا جوادی» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به مردم دارالمومنین مسئولین ادارات و، نهادهای دولتی، خانواده معظم شهداء و ایثارگران شهرستان کاشان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در متن تصویر پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان ویژه کاشان ارسال شده است آمده است:

حمد و سپاس خداوندی را سزاست که دیباچه‌ای دیگر از دفتر ایام رابه روی ما گشود تا بار دیگر از خوان گسترده نعماتش بهره مد گردیدم. نوروز از راه رسیده تا غبار کهنه گی و مانده گی را از چهره طبیعت و از دل‌ها بزداید و شکوفه لبخند و نهال امید را در قلب‌ها بارور سازد.

سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در حالی به پایان رساندیم که جمهوری اسلامی ایران با به دست آوردن موفقیت‌های ارزشمند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی، پزشکی، دفاعی و… خصوصا عرصه سیاسی و بهره برداری از صد‌ها طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی و… خدمات ارزنده‌ای را نسبت به مردم و کشور همیشه سرافرازمان به منصهٔ ظهور رسانیدکه قطعا باعثشادی روح ملکوتی شهدا و امام شهدا و موجبات ناامیدی و یاس همه دشمنان اسلام و انقلاب و ولایت فراهم نموده است.

از خداوند متعال خواستاریم سال ۱۳۹۳ را که آغازش مصادف با ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) است و با تدبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله) مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شده است را به برکت خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام منور به انوار هدایت الهی قرار دهد.

اینجانب ضمن تبریک حلول سال نو به کلیه مردم شریف و شهیدپرور دارالمومنین کاشان خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از تلاشهای صادقانه و موثرکلیه مسولین محترم و پرسنل مربوطه، تقدیر و تشکر نموده و سالی سرشار از معنویت، مملو از رحمت و برکت، همراه با دلی روشن و سینه‌ای پرمهر و لبی خندان توام با سلامتی، سعادت و موفقیت را برایتان آرزومندم.

امید که در این سال با فضل پروردگار و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، همت و تلاش همه مسئولین نظام، همکاری و همراهی ملت غیور شاهد عزت و شکوه روزافزون جمهوری اسلامی ایران و همه مسلمانان جهان باشیم. انشاالله

علیرضا جوادی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز