خبرگزاری کار ایران

در بهار فاطمی:

خوشنویس کاشانی با نام " یا فاطمه زهرا(س) " در پارک آیت الله مدنی کاشان ایستگاه زد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۲۹

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی ایستگاه خوشنویسی " یا فاطمه زهرا(س) " در پارک آیت الله مدنی(ره) این شهرستان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی ایستگاه خوشنویسی " یا فاطمه زهرا(س) " در پارک آیت الله مدنی(ره) این شهرستان خبر داد.

گمهدی نادعلی " در گفتگو با " ایلنا " درکاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت تقارن ایام فاطمیه با بهار ۹۳ ایستگاه خوشنویسی " یا فاطمه زهرا(س) " فتال پور توسط یکی از هنرمندان کاشانی در پارک آیت الله مدنی(ره) برپا شد.

وی گفت: در این ایستگاه هنرمند کاشانی با خط زیبا و هنری خود با حکاکی و مکتوب کردن نام " یا فاطمه زهرا(س) " در برگه های تذهیت هدیه ای را به میهمانان نوروزی اهدا می کند.

به گفته وی، در این ایستگاه که تا پایان تعطیلات نوروزی ویژه میهمانان نوروزی برپا است، گردشگران می توانند برگه های تذهیب یا فاطمه زهرا(س) را با خطاطی هنرمند کاشانی به یادگار، به دیار خود ببرند.

مدیرعامل سازمان، هدف از برپایی این ایستگاه خوشنویسی را معرفی هنرمندان این خطه کویری و یادآوری مناسبت های مذهبی در شهر دارالمومنین کاشان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز