خبرگزاری کار ایران

در دهمین روز فروردین ۹۳:

بیش از ۲ هزار گردشگر از خانه تاریخی طباطبایی کاشان دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۷۰

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید ۲ هزار و ۵۳۰ گردشگر داخلی و خارجی از خانه تاریخی طباطبایی های این شهرستان در دهم فروردین ماه ۹۳ خبر داد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از بازدید ۲ هزار و ۵۳۰ گردشگر داخلی و خارجی از خانه تاریخی طباطبایی های این شهرستان در دهم فروردین ماه ۹۳ خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: پنج هزار و ۶۹۳ گردشگر داخلی و خارجی از خانه های تاریخی طباطبایی ها، عباسیان و حمام سلطان امیر احمد کاشان در دهمین روز از بهار ۹۳ دیدن کردند.

به گفته ی وی، یک هزار و ۹۵۸ گردشگر داخلی و خارجی از خانه تاریخی عباسیان " شاهکار معماری سنتی ایران " و یک هزار و ۲۰۵ میهمان داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد کاشان طی این روز مشخص شده بازدید کردند.

گفتنی است: خانه طباطبایی ها به عنوان یکی از " شاهکارهای هنر معماری "، خانه عباسیان کاشان به عنوان " شاهکار معماری سنتی ایران " و حمام تاریخی سلطان امیر احمد نیز نمونه ای از زیباترین حمام های ایران از نظر معماری و تزئینات و فضاهای کاربرد کاشان معروف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز