خبرگزاری کار ایران

با اسکان بیش از ۱۳۶ هزار نفرروز مسافر نوروزی؛

کاشان رتبه اول استان اصفهان را دراسکان فرهنگیان به خود اختصاص داد.

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۷۳

ستاداسکان مسافران نوروزی فرهنگیان کاشان با اسکان۱۳۶ هزار و ۳۷۶نفر روزمسافردرمدارس دربین ۴۰منطقه و نواحی استان اصفهان تاصبح روز یازدهم فروردین پیشتازاست.

ایلنا: ستاداسکان مسافران نوروزی فرهنگیان کاشان با اسکان۱۳۶ هزار و ۳۷۶نفر روزمسافردرمدارس دربین ۴۰منطقه ونواحی استان اصفهان تاصبح روز یازدهم فروردین پیشتازاست.

به گزارش " ایلنا " در کاشان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان، این تعداد مسافر در۱۱۰۳اتاق درقالب۱۲۳مدرسه پذیرش شده اند.

علاوه برآن تعدادیکصد نماز خانه باظرفیت حدود۱۵۰۰چادرپس ازتکمیل ظرفیت اتاق ها دراختیار مسافران محترم قرار می گیرد. این تعداد مسافرازتاریخ۲۷اسفند۹۲تاصبح روز ۱۰ فروردین سال جاری در مدارس اسکان یافته اند.

همچنین با توجه به افزایش مسافران نوروزی، برخی مدارس در مناطق ییلاقی قمصر، نیاسروبرزک نیز به میزبانی مسافران پرداختند.

علاوه برآن رستوران فرهنگیان کاشان، روزانه با بیش از سه هزارو پانصد پرس غذا، با قیمتی مناسب و حدود۳۵ درصد ارزان تر از رستوران های شهرستان کاشان، مسافران نوروزی را سرویس دهی می نماید.

گفتنی است سیاری مدیر کل تعاون وزارت آموزش و پرورش وکمال خشوعی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان جداگانه درایام نوروز ازستاد اسکان فرهنگیان و تعدادی ازمدارس شهرستان کاشان بازدید نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز