خبرگزاری کار ایران

استاد حوزه و دانشگاه:

در عالم ذکری بالاتر از تسبیحات حضرت زهرا(س) وجود ندارد

کد خبر : ۱۵۶۶۱۷

خداوند عالم را بسیار زیبا آفرید و وسط آن گلی زیباتر با نام حضرت صدیقه کبری(س) که اگر نبود عالم را نمی آفرید.

ایلنا: استاد حوزه علمیه و دانشگاه، محور آفرینش را حضرت فاطمه زهرا(س) نام برد و گفت: در عالم ذکری بالاتر از ذکر تسبیحات حضرت زهرا(س) وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی هدایت»، در ویژه برنامه " بهار فاطمی " که در پارک آیت اله مدنی(ره) کاشان برگزار می شود گفت: خداوند عالم را بسیار زیبا آفرید و وسط آن گلی زیباتر با نام حضرت صدیقه کبری(س) که اگر نبود عالم را نمی آفرید.

وی تاکید کرد: در حدیثکسا نیز محور ویژه با نام بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است که خوانده می شود.

به گفته وی، رازی که درون صفات و خلقیات حضرت زهرا(س) نهفته است با جمع شدن عالم هم نمی توان کشف کرد و فرهنگ ما بایستی بسیار عظیم باشد تا به درک مقام فاطمی برسد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: بزرگان و عرفا معتقدند کسی که در حل مشکلاتش دنبال راه چاره و برطرف کردن آن است روزانه ۵۳۰ مرتبه " اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک " را بخواند.

حجت الاسلام و المسلمین هدایت، ارزش صلوات بر حضرت فاطمه(س) را مورد تاکید خواند و افزود: یکى از عبادت‎هاى دینى درود و صلوات فرستادن بر حضرت ختمى مرتبت و اهل بیت معصوم آن حضرت است.

وی، تسبیحات، تحلیل و تکبیر را جز غذای روحی و معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) در عرش الهی قبل از خلقت عالم و آدم و حضرت رسول(ص) ذکر کرد و گفت: در عالم ذکری بالاتر از تسبیحات حضرت زهرا(س) وجود ندارد.

به گفته وی، کسی که درد و رنجی دارد ذکر تسبیحات حضرت زهرا(س) برایش کافی است.

گفتنی است: اجرای گروه دمام زنی، مداحی و شعرخوانی یکی از بانوان شاعرآئینی در مدح و ستایش حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه های " بهار فاطمی " ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی است که با همکاری شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان هر شب در بهار ۹۳ در پارک آیت اله مدنی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز