خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت کاشان:

دفاع از ولایت موجب عزت ملت ایران است

کد خبر : ۱۵۷۰۵۱

امام جمعه موقت کاشان، عامل عزت ملت ایران را دفاع همه جانبه از حریم ولایت و پرچم حق قلمداد کرد.

ایلنا: امام جمعه موقت کاشان، عامل عزت ملت ایران را دفاع همه جانبه از حریم ولایت و پرچم حق قلمداد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) و کوتاهی‌ مردم نسبت به خاندان رسالت و امامت، اظهار داشت: این حوادثنشان داد اگر امتی در دفاع از حق کوتاهی کند به وسیله سلطه باطل تحقیر می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم عبرت‌آموزی از تاریخ تصریح کرد: اگر امروز نیز در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی در دفاع از حق و ولایت کوتاهی و قصوری از ما سر بزند چنین سرنوشتی نیز برای ما رقم می‌‌خورد.
امام جمعه موقت کاشان اذعان داشت: عزتی که ملت ایران دارد ثمره دفاع از پرچم حقی که است امام راحل آن را برافراشت و مردم با تمام جان و مال خود به دفاع و حراست از آن پرداختند.
اسلامی‌تبار، حضرت فاطمه(س) را نخستین شهیده راه ولایت خواند و گفت: حضرت زهرا(س) به عنوان منبع کمالات الگویی برای تمام مردان و زنان در همه مکان و در همه زمان‌ها است.
وی سپس به تشریح ویژگی‌های سیره و ابعاد شخصیتی آن حضرت پرداخت و افزود: حضور در صحنه‌های اجتماعی در عین برخورداری از کامل‌ترین حجاب و عفاف، دفاع از حق و حق محوری و شجاعت از جمله ویژگی‌های سیره این بانوی بزگوار اسلام است که باید چراغ راه زندگی ما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز