خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

افزایش زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی باعثپایداری مسافران نوروزی در کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۴۰

امسال با افزایش ۲ پارکینگ ایمن دراطراف باغ فین، تغییر نوع توزیع بلیط در محورهای باغ فین، برپایی نمایشگاه ماهی‌های زینتی در جوار باغ فین، کاشان گردی دسته جمعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی باعثپایداری بیشتر مسافران نوروزی در کاشان شد.

فرماندار کاشان گفت: امسال با افزایش ۲ پارکینگ ایمن دراطراف باغ فین، تغییر نوع توزیع بلیط در محورهای باغ فین، برپایی نمایشگاه ماهی‌های زینتی در جوار باغ فین، کاشان گردی دسته جمعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی باعثپایداری بیشتر مسافران نوروزی در کاشان شد.

«علیرضا جوادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: امسال با برنامه ریزی خوبی که برای جلوگیری از افزایش ترافیک در ایام نوروز با اضافه نمودن دو پارکینگ به پارکینگ‌های قبلی محل‌های گردشگری این شهر شده بود موجبات رضایتمندی شهروندان کاشانی در خیابان علوی وساکنین اطراف باغ فین را فراهم کرد.

وی ساماندهی توزیع بلیط در باغ فین، برگزاری نمایشگاه ماهی‌های زینتی توسط جوانان راوندی در حاشیه باغ تاریخی فین را موجب استقبال بیشتر گردشگران در سال جاری عنوان کرد و گفت: زیبا سازی محورهای گردشگری توسط شهرداری، کاشان گردی جمعی گردشگران با اتوبوس توسط شهرداری با کمک سازمان اتوبوسرانی و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به صورت جمعی از اماکن تاریخی کاشان، قمصر، نیاسر، برزک و دیگر شهرهای تاریخی نیز موجب کاهش بارترافیک در شهر و افزایش رضایتمندی مسافران نوروزی شد.

فرماندار کاشان تصریح نمود: اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در پارک بزرگ شهر و پارک آیت الله مدنی تحت عنوان برنامه فرهنگی بهار فاطمیه درایام تعطیلات نوروز جلوه خاصی به شهر دارالمومنین کاشان داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز