خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد ودنا در مجلس:

۳۷ هزار روستانشین حوزه انتخابیه ام راه مناسب ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۹۴

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از گله مندی و نارضایتی اغلب روستانشینان حوزه انتخابیه خود از وضعیت محورهای ارتباطی خود خبرداد و اظهارداشت: ۳۷ هزار روستایی حوزه انتخابیه ام راه مناسب ندارند.


به گزارشایلنا از یاسوج، " غلام محمد زارعی " در حاشیه بازدید استاندار، خود و برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد از شش پروژه عمرانی یاسوج و حومه آن گفت: در اغلب بازدیدها و نشست هایی که با روستانشینان حوزه انتخابیه ام داشته ام آنان از وضعیت محورهای ارتباطی خود بشدت اظهار نگرانی می کنند.

وی جمعیت روستاهای نگران از وضعیت محورهای ارتباطی را ۳۷ هزار جمعیت ذکر و بیان داشت: شبکه ارتباطی این روستاها در بدترین شرایط شبکه ای ارتباطی قرار دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی افزود: بطور نمونه می توان به روستای " تمنک " اشاره نمود که در ایام انتخابات چند دستگاه " لودر " کار می کردند اما بعد از انتخابات این پروژه کاملا تعطیل شد.

زارعی، به وضعیت روستاهای " پراشکفت " و " درماهینی " در حوزه انتخابیه خود اشاره و خاطرنشان کرد: از مسوولان راه و شهرسازی شهرستان و استان می خواهیم تلاش های خود برای رضایتمندی روستانشینان را دوچندان کنند.

وی به مسوولان اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد قول داد مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از وزارتخانه متبوع برای راه های روستایی حوزه انتخابیه خود اخذ و تحویل این مسوولان دهد.

پایان پیام
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز