خبرگزاری کار ایران

بعد از ۲۶ سال؛

دوشهید گمنام کاشانی به آغوش خانواده خود بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۷۱

«شهید محمد جعفر زیلوچی فرزند حسن» و «شهید احمد معصومی فرزند غلامرضا» از نیروهای لشکر ۸ نجف اشرف در ۲۸ فروردین ماه سال ۶۷ در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیدند که این دو شهید گمنام کاشانی بعد از ۲۶ سال از شهادت آنان هویتشان توسط گروه تفحص شناسایی شده و پیکر مطهر آنان به کاشان بازگشته است.

حافظان قرآن و نهج البلاغه موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان شامگاه روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۳ با حضور در حسینیه بیت العباس علیه السلام این شهرستان در مراسم دعا و شب وداع باشهیدان محمدجعفر زیلوچی و احمد معصومی و در جمع مردم مومن و شهید پرور کاشان که همراه با مناجات پایانی و با مداحی حجةالاسلام حسن‌زاده مدیرعامل این موسسه برگزار شد؛ حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «شهید محمد جعفر زیلوچی فرزند حسن» و «شهید احمد معصومی فرزند غلامرضا» از نیروهای لشکر ۸ نجف اشرف در ۲۸ فروردین ماه سال ۶۷ در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیدند که این دو شهید گمنام کاشانی بعد از ۲۶ سال از شهادت آنان هویتشان توسط گروه تفحص شناسایی شده و پیکر مطهر آنان به کاشان بازگشته است.

گفتنی است مادر شهید احمد معصومی به رحمت خدا رفته است و پدر این شهید در قید حیات است و پدر و مادر شهید محمد جعفر زیلوچی هر دو در قید حیات هستند.

لازم به ذکر است مراسم تشیع شهید محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی عصر امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ از محل نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان در خیابان شهید بهشتی تا میدان ۱۵ خرداد این شهرستان برگزار خواهد شد و سپس در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به جمع همرزمان شهید خود خواهند پیوست.

گفتنی است شهرستان کاشان یکهزار و ۷۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز