خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان:

حضور شهدا بعد از ۲۶ سال می تواند موجب تطهیر آلودگی های اجتماعی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۸۶

با توجه به اینکه جامعه کنونی کشورمان احتیاج به تطهیر وپاکیزگی دارد حضور دوشهید گمنام کاشانی بعداز ۲۶ سال دراین شهرستان می تواند باعت تطهیر آلودگی های نامناسی اجتماعی در سطح جامعه باشد

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه جامعه کنونی کشورمان احتیاج به تطهیر و پاکیزگی دارد حضور دو شهید گمنام کاشانی بعداز ۲۶ سال دراین شهرستان می‌تواند باعت تطهیر آلودگی‌های نامناسی اجتماعی در سطح جامعه باشد.

«علیرضا جوادی» در حاشیه مراسم تشیع پاک دو شهید گمنام کاشانی به نامهای «شهید محمد جعفر زیلوچی» و «شهید احمد معصومی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اشاره به اینکه امروز شاهد تشییع پیکر دوتن از شهدای سبک بالان عاشقی که از جان خودشان برای حفظ اسلام و ولایت و تمامیت ارضی کشور ایران گذشتند هستیم گفت: جای خرسندی است که این شهیدان والامقام بعداز ۲۶ سال دوری از وطن پس از شناسایی به شهرشان و آغوش خانواده‌شان برگشتند.

وی با بیان اینکه چون جامعه کنونی کشورمان احتیاج به تطهیر و پاکیزگی دارد و حضور دو شهید گمنام کاشانی بعد از ۲۶ سال در این شهرستان می‌تواند باعت تطهیر آلودگی‌های نامناسی اجتماعی در سطح جامعه باشد گفت: مردم شهردارلمومنین کاشان کاشان با این حضور پررنگشان نشان دادند که هنوز وفادار به آرمانهای شهدا ء بوده و قدر این عزیران را می دانند.

وی با تاکید براینکه امیدواریم خداوند به همه مسئولین کشوری و ما توفیق بدهد که بتوانیم همیشه شهداء مدنظرمان باشند گفت: انشاءالله همه ما مسئولین بتوانیم با الگوگیری از بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم و خدمتگذار مردم خوب و عزیز ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه حضو پررنگ مردم کاشان بعداز ۲۶ سال در مراسم تشییع جنازه شهداء گمنام این شهر پیامهای مختلفی در داخلی وخارج از کشور دارد گفت: پیام شهداء در داخل کشور خطاب به بعضی افرادی که راه‌شان را گم کرده اندو آلودگی‌هایی را دارندمی تواند فرصت خوبی برای بازگشت آن‌ها به سمت خداوند متعال یاشد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان با بیان اینکه پیام حضور پررنگ مردم کاشان در مراسم تشییع دوشهید گمنام این شهر برای دشمنان نظام ما این است که بدانند نسل جدید سوم و چهارم انفلاب هنوز آن عرق اسلامی دینی انقلابی و آمادگی برای شهادت ودفاع از آرمان‌ها ی دینی و اسلامیشان را حفظ کرده‌اند، گفت: این حضور می‌تواند پیام دندان شکنانه‌ای برای دشمنان و استکبار جهانی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز