خبرگزاری کار ایران

یک کارگرمعلول بازنشسته کاشانی درگفتگو با ایلنا:

او برای درمان لگن شکسته اش ۳۰ میلیون تومان نیاز دارد / حسین با ۳۰۰ هزارتومان زندگی را شرمنده کرده؟!

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۲۶۳

متاسفانه از نظر درمانی هیچگونه رسیدگی به من و امثال من در کاشان نمی شود که به علت نبود امکانات در کاشان و درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان مجبورم برای عمل جراحی خود با پرداخت هزینه بسیار بالایی که درتوانم نیست به مطب های خصوصی تهران مراجعه کنم.

«حسین جوادیان» کارگر معلول بازنشسته شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان گفت: متاسفانه از نظر درمانی هیچگونه رسیدگی به من و امثال من در کاشان نمی شود که به علت نبود امکانات در کاشان و درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان مجبورم برای عمل جراحی خو د با پرداخت هزینه بسیار بالایی که درتوانم نیست به مطب های خصوصی تهران مراجعه کنم.

این کارگر بازنشسته معلول کاشانی ضمن درد دل از اینکه متاسفانه دراین شهرستان هیچگونه رسیدگی به کارگران نمی شود. گفت: رسیدگی به کارگران این شهرستان درحد صفر است.

وی ضمن انتقاد از عدم تجلیل مقام کارگر در روز جهانی کارگر در این شهرستان کارگری و صنعتی گفت: حداقل از نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم که به من و امثال من که دراثر کار زیاد و سخت و زیان آورخانه نشین شده ایم رسیدگی کند.

وی عمده ترین مشکل خود را در اثر فشار کار زیاد در کارخانه ریسنگی و بافندگی کاشان که موجب در رفتگی لگنش گردیده عنوان کرد و گفت: متاسفانه از نظر درمانی هیچگونه رسیدگی به من نمی شود لذا به علت نبود امکانات درکاشان و درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان مجبورم برای عمل جراحی خود به مطب های خصوصی تهران که به هیچ وجه درتوانم نیست، مراجعه کنم.

وی میزان دریافتی خود را با ۲۲ سال سابقه، ۵۰ سال سن و شش سر عائله ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: یارانه تنها می تواند مقداری از مشکلات ما را برطرف کند.

وی با بیان برای جراحی لگن خود به ۳۰ میلیون تومان پول نیاز دارم و حتی توان پرداخت وسیله نقلیه جهت درمان درتهران را ندارم. گفت: از کل حقوقی که دریافت می کنم بابت منرل پدری خود که برای سکونت تعمیرکرده ام ماهیانه ۵۰۰ هزارتومان قسط به بانک پرداخت می کنم و تنها با ۳۰۰ هزار تومان باقی مانده حقوق خود و یارانه ای که دریافت می کنم علیرغم مشکلی جسمی که دارم به سختی امرار معاش می کنم.

وی با بیان اینکه بابت حق سنوات خود مبلغ ۳ میلیون تومان از شرکتی که بازنشسته شده ام طلب دارم تصریح کرد: دلیل اینکه در روزجهانی کارگر همانند دیگر اقشار جامعه تاز کارگران دراین شهرستان تجلیل به عمل نمی آید به خاطر این است که برای کارگر ارزشی قائل نمی شوند.

این کارگر معلول بازنشسته با بیان اینکه متاسفانه از نظر تفریحی، مالی و درمانی به کارگران سالمند وبازنشسته این شهر رسیدگی نمی شود. گفت: از مسئولین انتظاردارم که در روز جهانی کارگر با برگزاری مراسم های ویژه از کارگران محروم و سالمند تجلیل به عمل آید.

حسین جوادیان بااشاره به اینکه از نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درخواست می کنم که از نظر تفریحی مالی و درمانی بیشتر به وضع سالمندان وبازنشستگان رسیدگی کند، گفت برای جراحی لگن خود به ۳۰مبلیون تومان پول نیاز دارم.

شایان ذکراست که سال گذشته درشهرستان کاشان در روزجهانی کارگر به جای تجلیل از کارگران از بعضی مقامات دولتی و مدیران کارخانجات بزرگ تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز