خبرگزاری کار ایران

یا پیام معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی:

سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور صبح امروز در کاشان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۱۳

یا پیام معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور صبح امروز سه شنبه نهم اردیبهشت در کاشان آغاز شد.

یا پیام معاون پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور صبح امروز سه شنبه نهم اردیبهشت در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دبیر سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای در حاشیه این مراسم درگفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقات با عنوان ˈIRAN GDC ۲۰۱۴ˈ در سالن سپیده کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و به مدت ۴۸ ساعت ادامه خواهد داشت.

محمد عصاریان با اشاره به حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور و اینکه ۱۴۴ دانشجو به این مسابقات راه یافتند. گفت: از سومین دوره مسابقات با حضور ۳۶ تیم چهار نفره از دانشگاه‌های مطرح همچون صنعتی شریف، علم و صنعت، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان دانشگاه کاشان، دانشگاه مازندران، آزاد اصفهان، فنی حرفه‌ای قم، شهید جباریان همدان، فخر رازی همدان، آزاد واحد آبادان، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

عصاریان با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی سازی، آشنایی با دستاورد‌ها و توان ملی، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت برگزار می‌شود. گفت: موضوع این مسابقات «بسیار سفر باید تا پخته شود خامی» در راستای فرهنگ گردشگری است.

نخستین دوره این مسابقات با عنوان ˈKASHAN GDC۲۰۱۲ˈ با حضور ۳۴ تیم در سال ۹۱ و دومین دوره نیز با عنوان ˈ IRANGDC۲۰۱ ˈ با حضور ۳۲ تیم در سال ۹۲ در دو لیگ دانشجویی و آزاد برگزار شد.

وجه تمایز سومین دوره از مسابقات بازی سازی رایانه‌ای، حذف لیگ آزاد و برگزاری رقابت میان تیم‌های دانشجویی است.

گفتنی است براساس گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان قرار است چهارمین دوره مسابقات بازی سازی رایانه‌ای در سال آینده با حضور تیم‌های خارجی و به صورت بین المللی در این واحد آموزشی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز