خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای:

مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در کاشان وارد مرحله ایده‌پردازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۶۱

پس از گذشت دو ساعت و نیم از آغاز زمان مسابقه تیم‌ها وارد مرحله ایده‌پردازی و ارائه به اعضای هیات داوران شدند.

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای «IRANGDC۲۰۱۴» گفت: این دوره از رقابت‌ها وارد مرحله ایده‌پردازی شد.

محمد عصاریان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: پس از گذشت دو ساعت و نیم از آغاز زمان مسابقه تیم‌ها وارد مرحله ایده‌پردازی و ارائه به اعضای هیات داوران شدند.

وی با اشاره به ارائه تک تک ایده‌ها توسط هر کدام از تیم‌ها در این مرحله از مسابقه به صورت جدا افزود: سرگروه هر تیم باید در این مرحله ایده یا داستان کلی بازی را که می‌خواهند در ۴۸ ساعت بسازند برای تشریح کند.

به گفته وی، اعضای کیمته هیات داوران در این مرحله ضمن ارزیابی ایده‌های تیم‌ها بع راهنمایی و مشاوره آن‌ها نیز در رفع نواقص و تقویت نقاط ضعف می‌پردازند.

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای، زمان فرآیند ارائه ایده‌ها به اعضای کیمته هیات داوران را طی مدت سه ساعت یادآورشد و گفت: تیم‌ها در مرحله ایده‌پردازی بایستی سناریوی کلی بازیشان را ضمن رعایت شاخصهای خلاقیت و ابتکار برای هیات دواران تشریح کنند.

عصاریان، ساخت بازی را مرحله بعدی این رقابت‌ها پس از ایده‌پردازی عنوان کرد و گفت: تنوع چالش‌ها، نحوه پویا نمایی، جذابیت کلی بازی، عمق و مراحل بازی، پرداخت کاراکترهای بازی، خلاقیت و نوآوری، کیفیت اجرا و فیزیک، کامل بودن و قابلیت اجرایی داشتن، متناسب بودن طرح و داستان بازی با موضوع مسابقه و طراحی صحنه، گرافیک، نور‌پردازی و صداگذاری از ملاکهای اممتیاز دهی اعضای کیمته هیات داوران برای ساخت بازی است.

وی تعداد شش کمیته اجرایی، فنی، علمی، پشتیبانی و هماهنگی، ارزیابی و نظارت، پژوهشی و مالی و بودجه را از کمیته‌های هماهنگی این دوره از رقابت‌ها برشمرد.

به گفته وی، سید علی اف، امیر حسین عرفانی، شهاب کشاورز و سید حسن هانی اعضای کیمته هیات داوران سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای «IRANGDC۲۰۱۴» دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هستند.

گفتنی است: سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای «IRANGDC۲۰۱۴»، با حضور داوران، عوامل اجرایی و تیم‌های شرکت کننده، قرائت پیام «ابراهیم واشقانی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای مراسم قرعه کشی انتخاب کلید واژه توسط یکی از دانشجویان و شمارش معکوس راس ساعت ۹ صبح امروز(نهم اردیبهشت) در سالن سپیده دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز