خبرگزاری کار ایران

به مناسیت هفته معلم؛

۲۰ ویژه برنامه همزمان با هفته معلم در آران و بیدگل برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۶۴۲۹۵

تجلیل از۴۶ فرهنگی آموزش و پرورش آران و بیدگل که در سال تحصیلی جاری به شرف بازنشستگی نایل شده اند، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی وجانبازان، پیشکسوتان و همچنین دیدار با بیماران بستری در بیمارستان های شهرستان آران وبیدگل از معمترین برنامه های پیش بینی شده هفته معلم است

تجلیل از۴۶ فرهنگی آموزش و پرورش آران و بیدگل که در سال تحصیلی جاری به شرف بازنشستگی نایل شده‌اند، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی وجانبازان، پیشکسوتان و همچنین دیدار با بیماران بستری در بیمارستان‌های شهرستان آران وبیدگل از معم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده هفته معلم است.

به گزارش ایلنا در آران و بیدگل به نقل از ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم، برنامه‌های این هفته در آران و بیدگل با نواختن زنگ سپاس معلم در روز شنبه سیزدهم اردیبهشت در مدارس این شهرستان آغاز می‌شود.
تجلیل از۴۶ فرهنگی آموزش و پرورش آران و بیدگل که در سال تحصیلی جاری به شرف بازنشستگی نایل شده‌اند، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی وجانبازان، پیشکسوتان و همچنین دیدار با بیماران بستری در بیمارستان‌های این شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های پچیش بینی شده این هفته است.

در این ویژه برنامه از ۲۴ معلم نمونه منطقه‌ای وسه معلم نمونه استانی که در سال جاری به رتبه‌های بر‌تر دست یافته‌اند با حضور مسئولان شهرستان و فرهنگیان در روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات کانون شهید عربیان نیز تجلیل می‌شود.

شایان ذکر است امسال خانم‌ها ناهید رزاقی‌زاده، اعظم غفوری وآقای حسن عدنیان از شهرستان آران وبیدگل موفق شده‌اند عنوان معلم نمونه استانی را کسب کنند.

عطر افشانی وغبارروبی گلزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی از جمله برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی بسیج فرهنگیان باعنوان «می‌دانداران فرهنگ»، اجرای برنامه‌های تجلیل از مقام معلم توسط تشکل‌های دانش آموزی، دیدار باخانواده معظم شهدا ی فرهنگی وجانبازان، عیادت از بازنشستگان وبیماران، حضور دانش آموزان درگلزار شهدای فرهنگی، برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی بسیج فرهنگیان و برگزاری ویژه برنامه‌های اردویی برای همکاران فرهنگی توسط مدارس از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این هفته است.

در برنامه‌های ویژه هفته معلم در آران و بیدگل همچنین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای آموزش وپرورش دربخش فنی حرفه‌ای وکاردانش، دیدار فرهنگیان با ائمه جمعه شهرهای سفیدشهر، نوش آباد وابوزیدآباد، همایش دوچرخه سواری فرهنگیان از امامزاده هلال تا فیض آبادو پیاده روی خانوادگی فرهنگیان از میدان فولاد تا فیض آباد، برگزاری مسابقات ورزشی بدمینتون – دارت وداژبال ویژه خواهران وفوتسال – دارت ووالیبال ویژه برادران فرهنگی، برگزاری مراسم تجلیل از فرهنگیان بخش کویرات و مسابقه اینترنتی اقتصاد مقاومتی از بیانات مقام معظم رهبری برای تمامی فرهنگیان نیز پیش بینی است.

حدود۱۵۰۰ فرهنگی در ۱۱۰ واحدآموزشی آران و بیدگل فعالیت دارند.

در حال حاضر حدود ۱۷هزار دانش آموز در مدارس شهرستان آران وبیدگل مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز