خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه کاشان در مراسم تجلیل از اساتید آموزشی نمونه:

پژوهش‌های دانشگاه کاشان باید کاربردی و برون‌گرا باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۱۴

با توجه به اینکه به جای پرداختن به مشکلات جامعه بیشتر به فکر خودمان بوده‌ایم، ضرورت دارد که پژوهش‌های دانشگاه کاشان کاربردی، برون گرا و در جهت تمام اقشار جامعه باشد.

سرپرست دانشگاه کاشان گفت: با توجه به اینکه به جای پرداختن به مشکلات جامعه بیشتر به فکر خودمان بوده‌ایم، ضرورت دارد که پژوهش‌های دانشگاه کاشان کاربردی، برون گرا و در جهت تمام اقشار جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباس زراعت» در مراسم تجلیل از اساتید آموزشی نمونه دانشگاه کاشان ضمن گرامی داشت هفته معلم با تاکید بر اینکه پژوهش‌های دانشگاه کاشان باید کابردی و برون گرا باشد بر مستقل بودن دانشگاه در تصمیم‌گیری‌ها و خط دادن به جامعه تاکید کرد و گفت: دانشگاه کاشان باید در تمام شئونات با دیگر دانشگاه‌ها به رقابت بپردازد و تا وقتی هم که رقابت در این دانشگاه نباشد پیشرفت نخواهیم کرد.

وی اختصاص بودجه به دانشگاه کاشان را براساس عملکرد دانشگاه و دانشکده‌های تحت پوشش دانست و گفت: همه در دانشگاه کاشان باید با یک هدف در جهت توسعه کمی و کیفی حرکت کنیم.

وی تقدم راهبردی در کارهای روزمره و جاری دانشگاه را غیر منطقی دانست و گفت: نباید به جای پرداختن به مسائل مهم در دانشگاه درگیر کارهای روزمره شویم، بلکه باید در توسعه رشته‌های معماری و هنر که به عنوان تمدن و هنر شهرستان کاشان در دنیا حرف اول را می‌زند با اختصاص بودجه‌های خوب این هنر را در این دانشگاه نهادینه کنیم.

سرپرست دانشگاه کاشان ایجاد رشته‌های متناسب با فرهنگ، اخلاق و حرفه‌ای نمودن آن متناسب با بازار کار شهرستان کاشان را یکی ازمحورهای مدیریت جدید این دانشگاه عنوان کرد و گفت: شکل گیری‌های زبان حرفه‌ای، تشکیل اطاق فکر، پژوهش تقاضا محور و کیفیت آموزش از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی دانشگاه کاشان است.

وی اصلاح مدیریت مالی، منایع انسانی، تشکیل شورای راهبردی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و نظارت و ارزیابی برتمام امور دانشگاه را از دیگر اولویت‌های مدیریت جدید این دانشگاه عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم درست زندگی کنیم باید فرهنگ در رگ و خون ما رسوخ پیدا کند.

سرپرست دانشگاه کاشان در پایان تملک و ثبت سند زمین‌های دانشگاه کاشان را از مهم‌ترین اقدامات خود طی دوماه گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه زمین‌های دانشگاه کاشان قبلآ به شهرداری واگذار شده بود با پیگیری‌های صورت گرفت به تملک این دانشگاه در آمد و به‌زودی جشن سند دانشگاه کاشان را خواهیم گرفت.

به مناسبت هفته معلم طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رئیس و معاونین دانشگاه کاشان و مجمع خیرین دانشگاه ساز کاشان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه از اساتید نمونه آموزشی دانشگاه کاشان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز