خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان خبرداد:

حافظ آران و بیدگلی موفق به دریافت مدرک دکترای قرآن شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۹۵

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از دریافت مدرک دکترای قرآن توسط مجتبی بیابان‌پور حافظ آران و بیدگلی خبرداد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از دریافت مدرک دکترای قرآن توسط مجتبی بیابان‌پور حافظ آران و بیدگلی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان پیش از ظهرامروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با اعلام این خبر با بیان اینکه آزمون حافظان قرآن کریم توسط اداره تبلیغات اسلامی کاشان با حضور ۲۵۴ نفر شرکت کننده ار شهرستان کاشان و آران و بیدگل برگزارشد اظهارداشت: در این رقابت‌ها ۵۰ نفر در رشته حفظ ۵ جزء، ۱۰۴ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء، ۳۶ نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء و ۷۰ نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم در حوزه امتحانی کاشان با دیگر داوطلبان سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تعداد حافظان شرکت کننده در حوزه امتحانی شهرستان کاشان از بسیاری حوزه‌های مراکز استانی کشور بیشتر است و استقبال خوبی از این مسابقات توسط علاقمندان در این دوره شده بود. گفت: نتایج مرحله اول این مسابقات در نیمه دوم خرداد ماه از طریق سایت سازمان دارالقرآن الکریم ‹‹ سایت تلاوت›› اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان در اواخر شهریور باید در مرحله بعدی طرح آزمون شفاهی شرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: نفرات بر‌تر این دوره مجوز حضور در مرحله شفاهی مسابقات را به دست خواهند آورد و به نفرات بر‌تر هر دو مرحله مدرک تخصصی حفظ قرآن اعطا خواهد شد و به عنوان استاد قرآن معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این مدرک در چهار سطح با امضای رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهدشد یادآورشد: مدرک درجه یک معادل دکترا، مدرک درجه دو معادل فوق لیسانس، مدرک درجه سه معادل لیسانس و مدرک درجه چهار معادل دیپلم است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اعتبار مدرک همانند مدارک دانشگاهی در زمینه‌های استخدامی و ارتقای رتبه احکام ادارای معتبراست. افزود: تاکنون هفت نفر در کشور موفق به دریافت مدرک درجه یک معادل دکترا شده‌اند که یکی از این افراد مجتبی بیابان‌پور حافظ آران و بیدگلی است که هفته گذشته مدرک تخصصی حفظ وی به اداره تبلیغات اسلامی کاشان تنها حوزه امتحانی منطقه شمال استان اصفهان تحویل و ایشان به عنوان استاد حفظ قرآن کریم معرفی شد.

شایان ذکراست که مسابقات آزمون حافظان قرآن کریم در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و شهرستان کاشان به دلیل ظرفیت‌های بالایی که دارد تنها شهرستان برگزار کننده مسابقات آزمون حافظان قرآن کریم در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز