خبرگزاری کار ایران

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان خبر داد:

پرداخت ۵ درصد هزینه‌های بستری توسط روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۶۳

روستائیان، عشایر و ساکنان شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت فقط ۵ درصد هزینه‌های بستری خود را در بیمارستان‌های دولتی پرداخت می‌نمایند.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان گفت: روستائیان، عشایر و ساکنان شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت فقط ۵ درصد هزینه‌های بستری خود را در بیمارستان‌های دولتی پرداخت می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مسلم آشوری مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: با شروع طرح تحول نظام سلامت در کشور از این به بعد روستائیان، عشایر و ساکنان شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت که تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران هستند، فقط ۵ در صد هزینه‌های بستری خود را در بیمارستان‌های دولتی پرداخت می‌نمایند. که تا قبل از این طرح این بیمه شدگان می‌بایست ۱۰در صد از هزینه‌های بستری و مابه التفاوت دارو و تجهیزات پزشکی را پرداخت می‌نمودند.

آشوری اظهار افزود: اجرای طرح بیمه سلامت، تحول بزرگی در زندگی مردم ایجاد خواهد کرد، کاری که در خصوص اجرای طرح تحول سلامت در کشور شروع شده برای مردم به خصوص این بیمه شدگان عزیز بسیار تاثیر گذار است و مردم امروز به خوبی کاهش هزینه‌های درمان را لمس می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شدند: کلیه خانواه‌های روستایی و شهرهای کمتر از ۲۰هزار نفر جمعیت نیاز به ثبت نام در سامانه سازمان بیمه سلامت نمی‌باشدو می‌توانند در صورتی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای می‌باشندبا مراجعه به دفا‌تر پیشخوان طرف قرارداد درشهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز و با ارائه مدارک مورد نیاز دفترچه بیمه خودر ا دریافت نمایند. وچنانچه دارای دفترچه بیمه سلامت بوده ودفا‌تر آن‌ها فاقد اعتبار می‌باشدتا ابتدای خردادماه مهلت دارند تا جهت تمدید دفترچه پس ازتایید از طرف مرکز بهداشت محل سکونت به این دفا‌تر پیشخوان مراجعه نمایند. در غیر اینصورت دفا‌تر آن‌ها مورد پذیرش مراکز طرف قرارداد نخواهد بود.

آشوری در پایان تعداد بیمه شدگان روستائی و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان را پنجاه هزار نفر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز