خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

صبوری درمقابل حوادثو اتفاقات ناگوار باعثترفیع درجه انسان‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۰۵

صبوری، آزمایش در مقابل بیماری‌ها و امتحان اطرافیان و بستگان بیمار از عوامل آزمایش جهت ترفیع درجه انسانهای موحد است.

امام جمعه کاشان گفت: بیماری، گرسنگی، فقر، سوانح در نظام آفرینش تدبیر و رحمت الهی است تا انسان‌ها هیچ‌گاه خدای خود را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «آیت الله عبدالنبی نمازی» عصر میلاد حضرت علی ابن ابیطالب در اولین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان که با حضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، خیرین و جمعی از مسئولین محلی در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشده بود ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) از تدبیر و تصمیم دکتر الماسی و بنیانگذاران موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان جهت رسیدگی به مبتلایان بیماران مزمن و سرطانی تشکر و فدردانی کرد و گفت: امیدوارم تاسیس این موسسه با کمک نهادهای دولتی و خیرین آثار و برکات فراوانی را برجای بگذارد.

وی تصریح کرد: بیماری، گرسنگی، فقر، سوانح در نظام آفرینش تدبیر و رحمت الهی است تا انسان‌ها هیچ‌گاه خدای خود را فراموش نکنند گفت بندگان الهی باید در فراموش نکردن مخلوق خود در مسیر مستقیم حرکت کنند.

امام جمعه کاشان براساس آیات قرآن کریم فراموشی را یکی از آسیب‌های انسانهای موحد دانست و گفت: خداوندبرای گیج نشدن بندگانش پیچ و خم‌های فراوانیدر مسیر زندگانی آن‌ها قرارداده تا در مقابل حوادثو سختی‌ها خدای خود را فراموش نکنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه صبوری درحوادثو اتفاقات ناگوار باعثترفیع درجه می‌شود. گفت: صبوری، آزمایش در مقابل بیماری‌ها و امتحان اطرافیان و بستگان بیمار از عوامل آزمایش جهت ترفیع درجه انسانهای موحد است.

وی صبوری در مقابل سختی‌ها و مصیلت‌های ناگوار را عامل کسب مقام‌های دنیوی و اخروی دانست و گفت: کمک کردن به موسسات خیریه به منظور رفع گرفتاری و درمان بیماران ثواب قراوانی دارد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برطرف کردن گرفتاری افراد مومن خداوند ۷۰ گرفتاری انسان در دنیا و۷۰ گرفتاری آخرت را رفع می‌کند گفت: با توجه به اینکه انسان‌ها در معرض آزمایش خداوندی فرار می‌گیرند و مال دنیا هیچ ارزشی ندارد لذا هرکس که توان مالی دارد اگر به بیماران و نیازمندان کمک کنند با خدا معامله کرده است.

اولین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا شامگاه روز گذشته با حضور عباسعلی منصوری نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، آیت الله عبدالنبی نماری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، خیرین و جمعی از مسئولین محلی در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشد.

موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان سازمانی غیردولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی است که به منظور یاری رساندن به محرومان و رنجیدگان بیمار و ارائه کمک‌های انسان دوستانه به نیازمندان و بیماران سرطانی وصعب العلاج در شهرستان کاشان فعالیت می‌نماید.

شماره حساب ۳۳۷۹۹۴۸۹۶۶ نزد بانک مرکزی کاشان خیابان میرعماد این شهرستان برای کمک به بیماران محروم و سرطانی اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز