خبرگزاری کار ایران

مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی:

کاشان را همیشه با نام علی(ع) می شناسند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۷۷

به دلیل اینکه دارالمومنین کاشان از معدود شهرهای کشوراست که همزمان با اسلام تشیع را پذیرقت لذا این شهر را همیشه با نام علی(ع) می شناسند

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه دارالمومنین کاشان از معدود شهرهای کشوراست که همزمان با اسلام تشیع را پذیرقت لذا این شهر را همیشه با نام علی(ع) می شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، «عباسعلی منصوری آرانی» شامگاه سه شنبه در اولین مجمع خیرین مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی‌ ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امیر مومنان علی(ع) و تشکر و قدردانی از موسسین خیریه امداد گران عاشورا کاشان گفت: قطعا کسانی که در شرایط بحران اقتصادی که کشورمان با آن روبرو است وارد عرصه خدمتگزاری و کمک به درمان بیماران صعب العلاج این شهرستان شدند جای تشکر و قدردانی دارد.

وی میزان بودجه دولت در بخش بهداشت و درمان و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را درتاریخ کشورمان بی سابقه دانست و گفت: با توجه به اینکه در شرایط ویژه اقتصادی کشور دولت با حجم زیادی از تقاضای کمک بیماران سرطانی و صعب العلاج روبرو است خیرین می توانند نقش موثری در رفع مشکلات بیماران داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی مشکلات و درخواست های بخش درمان به دلیل بالا بودن هزینه های درمان در بودجه های اختصاص داده شده نیازهای درمانی بیماران را ناچیز دانست و گفت: تنها کمک ها و حمایت های مردمی به ویژه خیرین خواهد توانست مشکلات این بخش از جامعه را برطرف کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، حضور در جمع خیران را افتخارخود دانست و گفت: کمک به بیماران نیازمند می تواند دعای خیرآنان را به دنبال داشته باشد.

منصوری حضور در جلسات مشترک با خیرین را یکی از اقدامات انجام شده در جهت کمک به بیماران نیازمند اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای خیرخواهانه درمنطقه کاشان با همسویی و ایجاد وحدت رویه بین خیرین باید سعی شود تا از امکانات بالقوه منطقه کاشان و کشور برای رفع مشکلات درمانی استفاده شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت، جلسات ماهانه خیرین کاشان کمک خواهد کرد تا مشکلات و گرفتاری های بخش درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج مرتفع شود.

منصوری تصریح کرد: سعی می کنیم با ایجاد موسسات خیرین با نشست های متعدد در جهت رفع مشکلات درماندگان وبیماران اقدامات موثری را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز