خبرگزاری کار ایران

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی:

تنها با همدلی و وحدت می توانیم مشکلات کاشان را برطرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۵۹

با توجه به اینکه مشکلات زیادی در شهرستان کاشان داریم که مهمترین آنها بیکاری جوانان که مانع ازدواج آنها شده است خواهیم توانست با وحدت و همدلی مشکلات این شهرستان را یکی پس از دیگری برطرف کنیم

ایلنا: نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مشکلات زیادی در شهرستان کاشان داریم که مهمترین آنها بیکاری جوانان که مانع ازدواج آنها شده است خواهیم توانست با وحدت و همدلی مشکلات این شهرستان را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «عباسعلی منصوری آرانی» روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار کاشان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشده بود، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سه ساله علیرضا جوادی فرماندار سابق کاشان علیرغم تنگناهای اقتصادی، از ابوالفضل صدارئیه معاون استاندار و فرماندار جدید این شهرستان به عنوان مدیری توانمندی نام برد که حتی نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی نیز مدیریت او را تحسین می‌کنند.

وی رسیدن کاشان به جایگاه وافعی اش را متضمن وحدت و همدلی و تلاش بیشتر مسئولین و تمام گروههای سیاسی این شهرستان دانست و گفت: امیدوارم صدرائیه فرماندار جدید کاشان با حضور در شهرها و بخش ها و روستاهای تابعه بتواند خون تازه ای در رگ های شهرستان کاشان تزریق کند.

عضو کمبیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان مشکلات زیادی دارد گفت: با توجه به اینکه بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی محور اصلی مشکلات شهرستان کاشان می باشد و این امر مانع ازدواج جوانان شده تنها با وحدت و همدلی خواهیم توانست اینگونه مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

منصوری تصریح نمود: علیرغم اینکه کاشان را در دنیا به عنوان دارالمومنین می شناسند و هنوز برای رسیدن به جایگاه رفیع و اصلی کاشان خیلی فاصله داریم اما امیدواریم با تلاش همگان در سایه وحدت و همدلی بتوانیم این شهرستان را به جایگاه اصلی خود ارتقا دهیم.

وی از آیت الله نماری نماینده ولی فقبه و امام جمعه کاشان به عنوان استوانه گرانقدر و فرصت مناسبی برای منطقه کاشان نام برد و گفت: وجود فیروزی نماینده پرتلاش شهرستان نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی نیز که با یکدیگر نسیت به رفع مشکلات کاشان در مجلس هماهنگ هستیم پشتوانه بسیار خوبی برای این منطقه است.

شایان ذکراست که مراسم تودیع علیرضا جوادی فرماندار سابق و معارفه ابوالفضل صدرائیه به عنوان فرماندار جدید کاشان روز گذشته با حضور رسول زرگرپور استاندار استان اصفهان، نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و شهرهای قمصر, نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و سر پرست فرمانداری آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی و شهردارکاشان، مسؤولان شهرستان و خانواده معظم شهدا و معتمدین شهرستان کاشان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز