خبرگزاری کار ایران

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان:

تحویل دفترچه بیمه همگانی رایگان در حوزه سرپرستی بیمه سلامت کاشان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۳۲

تحویل دفترچه به خانواده‌هایی که از ابتدای اردیبهشت ماه در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند از روز گذشته آغاز شد.

مسلم آشوری مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان گفت: تحویل دفترچه به خانواده‌هایی که از ابتدای اردیبهشت ماه در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مسلم آشوری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تاکنون حدود ۱۳هزار نفر در حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان جهت دریافت دفترچه بیمه همگانی رایگان ثبت نام کرده‌اند که تحویل دفترچه‌های این افراد از روز ۳ خردادماه سال جاری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل آغاز شد.

آشوری اظهار داشتند: کلیه خانواده‌هایی که ثبت نام کرده‌اند برای اطلاع از نتیجه ثبت نام خود منتظر دریافت پیامک از اداره کل بیمه سلامت استاناصفهان باشند و تا پیش از دریافت پیامک، جداً از هرگونه مراجعه به دفا‌تر پیشخواندولت خودداری نمایند. براساس اولویت ثبت نام به ایشان پیامک ارسال خواهد شد که در این پیامک آدرس دفتر پیشخوان محل تحویل دفترچه ذکر شده است.

آشوری: در پایان اعلام کرد افراد فاقد پوشش بیمه‌ای که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بیمه سلامت نشده‌اند امکان ثبت نام در روز‌ها و ماه‌های آتی نیز کماکان برقرار است می‌توانند با مراجعه به دفا‌تر پیشخوان و یا با مراجعه به سایت http: / / www. bimesalamat. ir ثبت‌نام کرده و پس از تایید از طرف سازمان بیمه سلامت ایران با اطلاع رسانی از طریق پیامک دفا‌تر آن‌ها توسط دفا‌تر پیشخوان طرف قردادصادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز