خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی

افتتاح اولین کارخانه تولید کود کمپوست در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۸۹

اولین کارخانه بازیافت، تولید کود کمپوست و دفن بهداشتی پسماند های غیر قابل بازیافت در کاشان طی مراسمی با حضور شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهرداری کاشان به بهره برداری رسید.

نخستین کارخانه بازیافت، تولید کود کمپوست و دفن بهداشتی پسماند های غیر قابل بازیافت در کاشان طی مراسمی با حضور شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهرداری کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری ایلنا در کاشان و به نقل از مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان، فاز اول کارخانه کود کمپوست با اعتباری بالغ بر۳۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار کاشان گفت: در فاز بعدی کارخانه بحثتصفیه شیرابه زباله مورد نظر است که به دنبال فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا در بین شهروندان هستیم.

سید محمد ناظم رضوی افزود: با بهره برداری از کارخانه کود کمپوست در مرحله نخست اجرای این طرح، روزانه ۲۵۰ تن زباله بازیافت می شود.

به گفته وی، این کارخانه با وسعت ۴هکتار و ۴۰ نفر پرسنل آغاز به کار نموده که مالکیت و سرمایه گذاری آن مربوط به شهرهای کاشان، آران و بیدگل، سفید شهر، نوش آباد، ابوزید آباد و قمصر می باشد.

شهردار کاشان در ادامه یکی از دغدغه ها و گرفتاری های این شهرداری را آلودگی های سمعی، بصری، بهداشتی و همچنین مراکز جمع آوری مواد ضایعاتی در نقاط مختلف شهر دانست و افزود: متاسفانه برخی از این مراکز در کنار محور های توریستی و زیارتگاه ها بوده که شهرداری اقدام به جمع آوری آنها نموده است.

اولین کارخانه کود کمپوست و دفع بهداشتی پسماندهای غیر قابل بازیافت با حضور با مشارکت و همکاری شهرداری های کاشان، آران و بیدگل، سفید شهر، نوش آباد، ابوزید آباد و قمصر در جاده کاشان – ابوزید آباد احداثشده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز