خبرگزاری کار ایران

در دومین شب جشنواره گل محمدی کاشان صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر یادبود جشنواره ملی گل محمدی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۰۵

در دومین شب برگزاری جشنواره ملی گل محمدی کاشان از تمبر یادبود این جشنواره رونمایی و به دو پدر شهید تازه شناسایی شده با حضور مسئولان تندیس جشنواره اهدا شد.

در دومین شب برگزاری جشنواره ملی گل محمدی کاشان که با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از گردشگران و شهروندان کاشانی، آران و بیدگلی و شهرهای اطراف در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان برگزارشد، از تمبر یادبود این جشنواره رونمایی و به دو پدر شهید تازه شناسایی شده با حضور مسئولان تندیس جشنواره اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان شهردار کاشان در دومین شب از جشنواره ملی گل محمدی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت مبعثحضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: شهرستان کاشان مفتخر به نام گل محمدی و شهر گل و گلاب است.

«سید محمد ناظم رضوی»، انتساب گل محمدی به حضرت رسول اکرم(ص) را از افتخارات کاشان با نام گل محمدی دانست و گفت: امید واریم به خوبی بتوانیم در فصل گلابگیری و جشنواره‌های گل سرخ محمدی آن را که همزمان با مبعثپیامبر و اعیاد شعبانیه شده به منصه ظهور برسانیم.

وی، برگزاری جشنواره ملی گل محمدی کاشان را از مهم‌ترین اهداف شناخت بیشتر و بهتر این منطقه به گردشگران داخلی و خارجی در فصل گلابگیری ذکر کرد و افزود: معرفی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این منطقه به گردشگران و میهمانان در این فصل مناسب‌ترین وبهترین زمان است.

به گفته وی، میزبانی جشنواره با دو پدر شهید کاشانی شهید محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی که مزین با نام حضرت رسول اله است فرخنده و مبارک است.

علی رسول‌زاده نائب رئیس شورای اسلامی کاشان، نیز در این مراسم از تمامی مسئولین و پرسنل شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان جهت برگزاری نخستین جشنواره ملی گل محمدی و حضور هنرمندان و پیشکسوتان صدا و سیما تشکر و قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم که برگزاری این جشنواره شادی و شعف را در دل همشهریان و گردشگران در فصل گل و گلاب ایجاد کرده است.

گفتنی است: تندیس جشنواره توسط شهردار کاشان و مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به دستان مهربان دو پدر شهید اهدا شد.

رونمایی از تمبر یادبود جشنواره ملی گل محمدی کاشان، اهدای تندیس این جشنواره به پدر دو شهید تازه شناسایی شده این شهرستان به نام‌های محمد جعفر زیلوچی و احمد معصومی، اجرای کنسرت مجید خراط‌ها از خوانندگان موسیقی پاپ، موسیقی سنتی ایرانی و مدیحه‌سرایی به مناسبت مبعثحضرت رسول اکرم(ص) ازجمله برنامه‌های دومین شب برگزاری نخستین جشنواره ملی گل محمدی کاشان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز