خبرگزاری کار ایران

در فصل گلابگیری کاشان و در آستانه نیمه شعبان

قسمت‌هایی از مینی سریال «بین خودمون بمونه» در باغ فین کاشان فیلمبرداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۰۸

لوکیشن‌های اصلی این سریال در کاشان و تهران قرار دارند، تصویربرداری بخش‌های مربوط به پایتخت به پایان رسیده و برای ضبط سکانس‌های باقی مانده به کاشان سفر کرده‌ایم.

«علیرضا بیات» مدیر تولید تله فیلم «بین خودمون بمونه» گفت: قسمت‌هایی از مینی سریال «بین خودمون بمونه» در باغ فین کاشان فیلمبرداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان این تله فیلم با نام قبلی «تقطیر» در ۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نیمه شعبان و از شبکه ۲ در حال تولید است.

«علیرضا بیات» مدیر تولید این تله فیلم در باره مضمون این مینی سریال هم در گفتگو با خبرنگاران گفت: «بین خودمون بمونه» در مذمت دروغ ساخته می‌شود و قصد دارد نشان بدهد که این رذیلت اخلاقی چگونه باعثباز شدن درهای دیگر گناه به زندگی افراد می‌شود.

وی افزود: این سریال با حضور بازیگران مطرحی مثل بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز و.. در تهران کلید خورده و سعی می‌کند تحول تدریجی زندگی یک انسان دروغ گو را نشان بدهد.

وی تصریح کرد: لوکیشن‌های اصلی این سریال در کاشان و تهران قرار دارند، تصویربرداری بخش‌های مربوط به پایتخت به پایان رسیده و برای ضبط سکانس‌های باقی مانده به کاشان سفر کرده‌ایم.

مدیر تولید «بین خودمون بمونه» افزود: تصویربرداری سکانس‌های کاشان این سریال به واسطه قصه متفاوتی که دارد در شهر باستانی کاشان و باغ فین صورت می‌گیرد و در آن سنت گلابگیری را نیز نشان خواهیم داد.

«بین خودمون بمونه» کاری از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این سریال با بازی آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی و مهران رجبی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز