خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی ملت مقتدر از مصالح ملت دست برنمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۲۱

برخی از کشورها چون انگلیس، سوریه، آلمان، بلژیک، استرالیا، ترکیه، عربستان، کویت، لیبی و تونس اجازه برگزاری این انتخابات برای ملت سوریه مقیم در این کشورها را ندادند که این امر رسوایی دیگر برای کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: برخی از کشور‌ها چون انگلیس، سوریه، آلمان، بلژیک، استرالیا، ترکیه، عربستان، کویت، لیبی و تونس اجازه برگزاری این انتخابات برای ملت سوریه مقیم در این کشور‌ها را ندادند که این امر رسوایی دیگر برای کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس هسته‌ای از فعالیت‌های هسته‌ای ایران اظهار داشت: این گزارش نیز مشابه گزارشات گذشته دو پهلو است از سویی امتیازی به ایران می‌دهد و از سویی دیگر با ایجاد انقلتی جای پایی برای آمریکا، اسرائیل و شورهای ۱ + ۵ فراهم می‌سازد.
وی افزود: در این گزارش از سویی صلح‌آمیز بودن و تحت نظارت آژانس بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را عنوان می‌کند و از سویی شیطنت همیشگی خود را تکرار می‌کند که احتمال نظامی بودن این فعالیت‌ها وجود دارد.
امام جمعه کاشانت خاطرنشان کرد: در شرایطی که بازرسان آژانس حضوری بازدید می‌کنند و کار‌شناسان ایرانی تمام سوالات آن‌ها را پاسخ می‌گویند دیگر وجود احتمال معنایی ندارد و نظامی بودن فعالیت‌ها از دو حالت بودن یا نبودن خارج نیست و دیگر حالت سومی ندارد.
به گفته وی این امر نشان می‌دهد که آن‌ها با اسلام و انقلاب اسلامی ایران سر سازش نداشته و ندارند و آن‌ها باید بدانند با این شیطنت‌ها، نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی ملت مقتدر هیچگاه از منافع و مصالح ملت خود دست برنمی‌دارد.
نمازی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس و تأکیدات معظم له بر تکیه بر توان اقتصاد داخلی تصریح کرد: آنهایی که تصور می‌کنند رفاقت با آمریکا مشکلات ما را حل می‌کند سخت در اشتباه هستند و گواه بر آن کشورهایی چون عربستان و کویت هستند که علی‌رغم رفاقت با آمریکا همچنان مشکلاتشان برطرف نشده است.
وی تهدیدات آمریکا علیه ملت ایران که در مصاحبه اخیر رئیس‌جمهور این کشور نیز تکرار شده را ناشی از نادانی این دولت دانست و خاطرنشان کرد: آن‌ها که پرونده عملکرد ملت شجاع ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس را مشاهده کرده و پایداری آن‌ها در برابر تمام قدرت‌های شرق و غرب را تجربه کرده‌اند، نادان هستند که این ملت را تهدید می‌کنند.
به گفته وی ملت ایران با الهام از فرهنگ سازنده و مکتب امام حسین(ع) با دست خالی و مظلومانه در برابر دشمن مقتدرانه ایستاد و آن‌ها را با رسوایی از سرزمین خود اخراج کرد.
عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه بیان داشت: برخی از کشور‌ها چون انگلیس، سوریه، آلمان، بلژیک، استرالیا، ترکیه، عربستان، کویت، لیبی و تونس اجازه برگزاری این انتخابات برای ملت سوریه مقیم در این کشور‌ها را ندادند که این امر رسوایی دیگر برای کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر است.
وی همچنین با اشاره به انتخابات رئیس‌جمهوری در مصر عنوان کرد: گرچه با انتخاب وزیر سابق مصر به عنوان فردی طرفدار رابطه با آمریکا و اسرائیل به ریاست‌جمهوری، نهضت بیداری ملت مصر مصادره گردید اما آن‌ها بدانند این راه ادامه ندارد و مردان و زنان غیوری در این کشور هستند که در زمان مناسب پیروان و طرفداران آمریکا و اسرائیل را از قدرت برکنار می‌کنند.
خطیب نماز جمعه کاشان در بخش دیگر سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، فلسفه وجود سپاه را حفاظت و پاسداری انقلاب و ارزش‌های آن ذکر و عنوان کرد: هر حرکتی که انقلاب و ارزش‌های اسلام و انقلاب را تهدید کند جای حضور و مقابله سپاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز