خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشور

دو دانشجوی دانشگاه کاشان نمونه کشوری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۴۴

در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزارشد دو دانشجو از دانشگاه کاشان به عنوان نمونه کشوری معرفی شدند

در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزارشد دو دانشجو از دانشگاه کاشان به عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، در این مراسم " حسین شبانی قزآانی " و " سعید امیر " به عنوان دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان در مقطع دکترا برگزیده و از آنها تجلیل شد.

در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشور، ۴۲ دانشجوی نمونه دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و ۲۵ دانشجوی دانشگاههای علوم پزشکی معرفی شدند.

حسین شبانی قزآانی دانشجوی سال آخر دکترا در رشته ریاضی دانشگاه کاشان است که در سال ۸۹ نیز به عنوان دانشجوی نمونه کشوری و پژوهشگر برتر دانشگاه کاشان در دوره کارشناسی ارشد و دکترا معرفی شده است.

سعید امیر نیز دانشجوی سال آخر مقطع دکترا رشته مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان می باشد که به عنوان پژوهشگر برتر استان و دانشگاه کاشان در سال ۹۰-۹۱ انتخاب شد.

در این مراسم از طرف معاون رئیس جمهور از این دانشجویان با اهداء هدایایی تقدیر شد.

ضمنا در این مراسم محمد کارکنان همکار دانشگاه کاشان(دانشجوی دکترای جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی) نیز به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز