خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در گفتگو با ایلنا

تشکلهای مردم نهاد نقش بسیار پر رنگ و برجسته درجلوگیری ازآلودگی منابع آبی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۴۷

با توجه به اینکه آلودگی منابع آبی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان کاشان است تشکلهای مردم نهادمی توانند نقش بسیار پر رنگ و برجسته درجلوگیری ازآلودگی منابع آبی این شهرستان داشته باشند

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان گفت: با توجه به اینکه آلودگی منابع آبی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان کاشان است تشکلهای مردم نهادمی توانند نقش بسیار پر رنگ و برجسته درجلوگیری ازآلودگی منابع آبی این شهرستان داشته باشند

به گزارش ایلنا «محمد رضا اسدی» در حاشیه دومین نشست هم‌اندیشی سمن‌های زیست‌محیطی استان‌های مرکزی کشور که درسالن غیاثالدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در حال برگزاری است، نقش تشکلهای مردم نهاد را درجلوگیری از آلودگی منابع آبی مهم ارزیابی کرد و گفت: هرکجا که مردم و تشکهای مردم نهاد ورود پیدا کنند آنجا موفق است.

وی بحران آب و آلودگی منابع آبی را از مهمترین مشکلات شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: تشکل های مردم نهاد می توانند درجلوگیری ازمنابع آبی کمی که در اختیار داریم نقش بسیار پر رنگ و برجسته درجلوگیری از آلودگی منابع آبی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان با تاکید براینکه دست اندرکاران منابع آبی باید یک تعامل بسیار سازنده ونزدیکی از اینگونه تشکلها ی مردم نهاد داشته باشند. گفت: آلودگی منابع آب به پسابهای صنعتی وانسانی یکی ازنگرانیهایی ما درزمینه آب در دشت کاشان است.

اسدی با اشاره به اینکه هر یک متر مکعب فاضلاب می تواند تا ۴۰ متر مکعب آب را آلوده کند تصریح کرد: خیلی مهم است که بتوانیم جلو آلودگی وسرایت فاضلابهای صنعتی وانسانی را از منابع آبی که در اختیارداریم بگیریم.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان شبکه جمع آوری فاضلاب انسانی درشهر کاشان، قمصر نیاسررا از مهمترین اقدامات شرکت آب وفاضلاب کاشان در جهت جلوگیری از آلودگی منابع آبی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح توانسته ایم پیشرفتهای بسیار خوبی را در جلوگیری از آلودگی منابع آبی به آبهای زیرزمینی دشت کاشان داشته باشیم.

دومین نشست هم اندیشی سمن‌های زیست محیطی استانهای مرکزی کشور به مدت دورور از چهارشنبه تا پنج شنبه بیست و دوم خرداد به همت جمعیت کویر سبز کاشان با حضور بیش از ۴۳ نماینده تشکل مردم نهاد از استانهای کهکیلویه و بویراحمد، قم، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و استان اصفهان به منظور هم اندیشی و ایجاد راهکارهای مبارزه با مشکلات زیست محیطی در سالن غیاثالدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاداسلامی کاشان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز