خبرگزاری کار ایران

در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا:

رکورد شکنی ایران توسط جوان کاشانی با کسب مدال برنز

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۶۴

در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در کشور چین تایپه برگزار شد، رکوردشکنی ایران توسط جوان دونده کاشانی و مدال برنز جوانان آسیا بر گردن محمدامین برزی درخشید.

در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در کشور چین تایپه برگزار شد، رکورد شکنی ایران توسط جوان دونده کاشانی و مدال برنز جوانان آسیا بر گردن محمدامین برزی درخشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان محمدامین برزی که در غالب تیم جوانان دوومیدانی ایران به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا درکشورچین تایپه اعزام شده بود، موفق شد در فینال ماده ۱۱۰ متر با مانع با رکورد ۵۶/۱۳ صدم ثانیه از خط پایان عبورکرده ومدال برنز جوانان آسیا را با افتخار کسب کند.
محمدامین برزی دوومیدانی کار جوان کاشانی موفق شد رکورد ملی جوانان ایران را که در اختیار سجاد رزمجو بود با زمان ۳۲/۱۴ صدم ثانیه بود ترقی بخشد.
محمد امین برزی تیرماه سال ۹۱ در رقابت های دوومیدانی دانش آموزان جهانISF که در کشورلهستان با حضور ۲۳ کشور جهان برگزارشد، در رشته ۱۱۰ متربا مانع موفق شد با رکورد ۱۴ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه عنوان سوم قهرمانی دانش آموزان جهان را به خود اختصاص دهد.
همچنین برزی در مسابقات بین المللی دهه فجر دررده بزرگسالان در رشته ۶۰ متر با مانع موفق شده بود عنوان سوم این مسابقات را کسب کند.
این موفقیت ارزشمند را به این دونده کاشانی، خانواده، مربیان دلسوز و جامعه ورزش کاشان تبریک می گوئیم و امید است جوانان کاشانی همچنان در سکوی افتخار پایدار و پرفروغ باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز