خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران

یادواره ۹۰ شهید کارگرشرکتهای ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۸۵

به مناسبت سالگرد شهادت دکترمصطفی چمران یادواره ۹۰شهید کارگرشرکتهای ریسندگی، بافندگی ونساجی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه درسپاه کاشان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت و کارگران شرکت نساجی کاشان در محل پایگاه بسیج این شرکت برگزارشد

به مناسبت سالگرد شهادت دکترمصطفی چمران یادواره ۹۰شهید کارگرشرکتهای ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه درسپاه کاشان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت و کارگران شرکت نساجی کاشان در محل پایگاه بسیج این شرکت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان درابتدای این مراسم پس از مدیحه سرایی مداحان اهل بیت، «حمیدرضا مختص آبادی بیدگلی» سرکنسول ایران دربصره، طی سخنانی ضمن برشمردن خاطرات شهدا ونقش شهدا و شهید چمران درپیروزی انقلاب اسلامی ایران. گفت: امروز گمشده و تنها خلعی که در زمینه های مختلف در جامعه احساس می شود نبودن امثال شهید چمران است.

وی به ویژه گیهای نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد فرهنگی اشاره کرد و گفت: همانگونه که امسال پیام سال به نام اقتصاد و، فرهنگ و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، وقتی فرهنگ و اقتصاد معنی پیدا می کند که ما دراین نظام بر سر سفره شهداء نشسته و همگام با دهها هزار شهید زنده مان منتظر ظهور منجی عالم بشریت باشیم.

سر کنسول ایران در بصره، به مشخصات مدیریت جهادی در نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر مدیران کشور دارای روحیه جهادی نباشند نمی توانند اهداف و آرمانهای شهدا را محقق کنند.

«حمیدرضا مختص آبادی بیدگلی» تصریح کرد: این کشور که به دنبال ظهور امام زمان(عج) است مدیرانی می خواهد که درشان نظام اسلامی و با تفکری سالم با حکومت دینی که در راس آن نایب امام زمان(عج) یعنی مقام معظم رهبری است توجه کنند.

شایان ذکراست در یادواره ۹۰ شهید کارگر شرکتهای ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان علاوه بر حضور انبوه کارگران شاغل و بازنشسته شرکت نساجی کاشان، حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، کاظمی مدیر پروژه مصلی بقیه الاعظم کاشان، مجمع عاشقان ولایت و زرمندگان روح الله و پایگاههای حوزه کارگری محمد رسول الله سپاه کاشان نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است از اولین سال شهادت دکتر مصطفی چمران پایگاه شرکت نساجی کاشان به نام این شهید نام گذاری گردیده و همه ساله درسالگرد شهادت این رزمند و شهید دلیر اسلام، مراسم بسیار با شکوهی با حضور کارگران، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم کاشان برگزار می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز