خبرگزاری کار ایران

درنشست شورای شهر کاشان با مسوولان سازمان آب و فاضلاب این شهرستان عنوان شد:

اجرای طرح پرژوه آب و فاضلاب کاشان راه گشای حل بخشی از مشکلات شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۷۳

نشست شورای شهر کاشان با مسوولان سازمان آب و فاضلاب این شهرستان در راستای حل مشکلات آبی برگزار شد.

نشست شورای شهر کاشان با مسوولان سازمان آب و فاضلاب این شهرستان در راستای حل مشکلات آبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دراین نشست، رییس شورای اسلامی شهر کاشان اظهار داشت: شورا آمادگی همکاری های لازم و همه جانبه خود را برای حل مشکل آبی و تکمیل پروژه آب وفاضلاب را دارد.

" سیدمهدی ناظم رضوی " افزود: امیدواریم با توجه به اجرای طرح پرژوه آب وفاضلاب کاشان که یک طرح ملی نیز هست، راه گشای حل بخشی از مشکلات شهر باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات کم آبی کاشان همواره از دغدغه های اصلی شهر می باشد، تصریح کرد: کاشان با قرارگرفتن در حاشیه کویر و میزان بارندگی کم دراین شهرستان از مشکلات زیادی در مسایل مربوط به کمبود آب رنج می برد.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کم آبی کاشان همه مسوولان باید با یکدیگر همکاری کنند تا این مشکلات اثرات منفی و زیانباری در زندگی مردم بویژه کشاورازن بوجود نیاورد.

رییس اداره آب و فاضلاب کاشان نیز در این نشست بر ضرورت طرح اجرای پروژه آب و فاضلاب تاکید کرد و افزود: اثرات منفی زیست محیطی و بهداشتی ناشی از شرایط فعلی دفع فاضلاب در کاشان مشکلات زیاید برای این منطقه بوجود آورده است.

" مهندس محمدرضا اسدی " مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کاشان در ادامه گفت: با اجرای طرح آب و فاضلاب کاشان علاوه بر جلوگیری از آلودگی منابع آب و ایجاد مشکلات بهداشتی و زیستی مشکلات دفع فاضلاب رفع ومنبع مطمئنی برای مصرف آب کشاورزان بوجود خواهد آورد.

وی خشکسالی و بحران آب در دشت کاشان پیشروی آب های شور به منابع آب شیرین، آلودگی ناشی از دفع غیربهداشتی فاضلاب های خام شهری و محدودیت های منابع مالی را از چالش های اداره آب و فاضلاب کاشان ذکر کرد.

وی محدودیت های دشت کاشان را همجواری با دریاچه نمک، حجم ذخیره کم آبخوان، فرونشت دشت ذکر کرد و گفت: متاسفانه این محدودیت ها به صورت همزمان بوجود آمده که برای حل این مشکل یک مدیریت یکپارچه و هوشمند را با همکاری تمام ارگان ها لازم است.

اسدی در بیان اینکه شهرداری کاشان یکی از سهامداران ادراه آب وفاضلاب کاشان است، خاطرنشان کرد: طول شبکه شهر کاشان ۹۷۵کیلومتر استکه ۸۱ هزار فقره انشعاب از آن توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز