خبرگزاری کار ایران

شهردار نوش آباد:

وجود نیروی انسانی کار آمد، خلاق، ماهر و متعهد بهترین سرمایه برای صاحبان صنعت در نوش آباد است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۰۶

وجود نیروی انسانی کار آمد، خلاق، ماهر و متعهد بهترین سرمایه برای صاحبان صنعت است که منطقه نوش آباد، از این امتیاز مثبت بهره مند است.

شهردار نوش آباد گفت: وجود نیروی انسانی کار آمد، خلاق، ماهر و متعهد بهترین سرمایه برای صاحبان صنعت است که منطقه نوش آباد، از این امتیاز مثبت بهره مند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «علی اصغر شقایقی» در نشست کارآفرینان و صاحبان صنایع نوش آباد با بیان این مطلب تصریح کرد: وجود زمین با سند مالکیت، قرار گرفتن نوش آباد در مسیر راه آهن سراسری و نزدیکی به جاده ترانزیت شمال – جنوب، دسترسی به بازار مواد اولیه و فروش محصول، از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در منطقه صنعتی انصار نوش آباد به حساب می آید.

وی اظهار داشت: منطقه صنعتی انصار نوش آباد، در زمینی به وسعت دو میلیون مترمربع ایجاد شده است که تاکنون ۵۰ واحد صنعتی در آن فعالیت می کند و با فعال شدن ۲۸۰ واحد صنعتی، زمینه اشتغال برای ۱۲ هزار نفر پیش بینی شده است.

شقایقی گفت: در بودجه سال جاری شهرداری نوش آباد، ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیر ساخت ها و توسعه منطقه صنعتی انصار پیش بینی شده است.

مدیر منطقه صنعتی انصار نوش آباد نیز دراین مراسم گفت: کارآفرینی و ایجاد اشتغال، از سنت های رسول خدا و امامان معصوم علیهم السلام است و برای صاحبان سرمایه که تلاش مقدسی برای تامین زندگی آبرومندانه شهروندان فراهم می کنند، صدقه جاریه است.

" عباس زارع زاده " در این نشست افزود: ایجاد صنایع، نیازمند هماهنگی با دستگاه های دولتی است که این هماهنگی و طی کردن سیکل اداری، چندین ماه طول می کشد و در نهایت باعثتحمیل خسارت بر صاحبان سرمایه می شود.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات، بعد از گذشت دوسال از انعقاد قرارداد تاکنون به تعهد خود برای اتصال منطقه صنعتی به شبکه کابل سراسری عمل نکرده است در حالی که در شرایط امروز، ارتباطات عنصر حیاتی در بخش صنعت محسوب می شود.

زارع زاده تصریح کرد: با آماده شدن زیر ساخت های منطقه صنعتی نوش آباد، کسانی که زمین با قیمت ارزان خریده اند اما به تعهد خود برای آغاز فعالیت عمل نکرده اند، سلب امتیاز شده و زمین از آنها پس گرفته خواهد شد تا مسیر دلال بازی زمین بسته شود.

یکی از صاحبان صنایع گفت: جلسات هم اندیشی برای توسعه اقتصاد، مسوولان باید به خواسته صاحبان صنایع توجه کنند و نباید به تشکر مسوولان از یکدیگر خلاصه شود این تشکرها مشکلی از اقتصاد را حل نمی کند.

" علی اکبر لطیفی " افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی باید صحبت سرمایه گزاران و خواسته کارآفرینان را بشنوند و مشکلات آنها را بدانند تا توسعه اقتصادی به واقعیت برسد.

وی اظهار داشت: مشکل شهرک های صنعتی، دلال بازی زمین است که عده ای زمین های ارزان دریافت کرده اند و به تعهد خود عمل نکرده اند و امروز سرمایه گزاران با مشکل کمبود زمین روبرو می شوند.

در این آیین از خدمات و تلاش زنده یاد دکتر " حسین عظیمی " و زنده یاد دکتر " غلامرضا اسلامی "، از اندیشمندان عرصه توسعه و ترویج اقتصاد ایران اسلامی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز