خبرگزاری کار ایران

با هدف محوریت پایدار علم و فرهنگ:

موافقت نامه دانشکده معماری شهید بهشتی تهران با شورای اسلامی ابیانه امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۹۲

طی مراسمی ویژه موافقت نامه دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران با شورای اسلامی ابیانه امضا شد.

طی مراسمی ویژه موافقت نامه دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران با شورای اسلامی ابیانه امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان رییس شورای اسلامی ابیانه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سابقه علمی و فرهنگی روستای ابیانه به خوبی می تواند پل ارتباطی پایداری را با دانشگاه شهید بهشتی با وجود این سبقه طولانی ایجاد کند.

محمدرضا علیرضایی، محوریت این روستا را اهمیت دادن به علم و فرهنگ دانست و گفت: تفکری که بر جامعه روستای ابیانه حاکم بوده، نشان دهنده این محوریت است.

وی، نخستین حرکت علمی - فرهنگی پیوند دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی و روستای ابیانه را درمحوریت پایداری هر جامعه عنوان کرد و افزود: امضای موافقت نامه بین دانشگاه و روستا، تفکر عمیق علمی را رقم می زند.

به گفته وی، امید است با حمایت دانشگاه این محوریت کامل و افکار علمی و فرهنگی گذشتگان احیا شود.

رییس شورای اسلامی ابیانه، ضمن اشاره به اینکه شرایط مدیریت کنونی ابیانه با گذشته تغییر کرده است اذعان داشت:

مدیریت به مسائل علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و کشاورزی روستا می پردازد ولی اولویت در مسائل علمی و فرهنگی است.

علیرضایی در ادامه، اهالی روستای ابیانه را اهل علم و دانشمند ذکر کرد و اظهار داشت: کسانیکه در گذشته به ابیانه ورود پیدا می کردند اهالی علم بودند که بایستی مجددا فرهنگ سازی کرد.

وی، به فعالیت سه مرکز فرهنگی، بهداشتی و فنی این روستا اشاره کرد و گفت: پیوند با گذشته مرکز فرهنگی و استفاده از آن، آرمان های والایی را برای این روستا به ارمغان خواهد داشت.

به گفته وی، همدلی و همکاری مسئولین ذیر ربط جهت ترویج افکار فرهنگی حائز اهمیت است.

رییس شورای اسلامی ابیانه در پایان، خواستار حمایت مقامات دولتی و مسئولین از این روستای تاریخی شد و افزود: امید است شرایط مناسب و خوبی برای مردم این روستا فراهم شود.

گفتنی است: موافقت نامه دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی تهران با شورای اسلامی ابیانه با حضور اباذری معاون مدیر کل دفتر محرومیت زدایی ریاست جمهوری، طالبیان معاون وزیر نفت، محمد فیروزی نماینده مردم نطنز، قمصرو بادرود در مجلس شورای اسلامی، کوهستانی نژاد سازمان بازرسی کل کشور وعضو کمیته دانشگاهی نطنز، زرگر رییس دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی، رسولی مشاور رییس دانشگاه شهید بهشتی، میری معاون اداری و پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، بهمنی مدیر کل امور روستایی استانداری اصفهان، کردآبادی نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان، اشرف واقفی رئیس کمپ متین آباد، بنی آدم فرمانده نیروی انتظامی نطنز، مسوولین و شخصیت های اداری اصفهان، شهرستان های نطنز، بادرود و کاشان در حسینیه روستای ابیانه به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز