خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان

سومین خانه ورزش کاشان در روستای چالقره افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۲۹

حق این بود که مسئولین شهرستان کاشان در مراسم افتتاح خانه ورزش روستای چالقره حضور می یافتند و از نزدیک می دیدند که هنوز در روستاها نشاط، شادابی، تلاش و کار وجود دارد

با حضوررئیس هیئت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی استان اصفهان، رئیس اداره ورزش وجوانان وجمعی از مسئولین محلی عصر امروز سومین خانه ورزش کاشان در روستای چالقره افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان «مهدی اسدی» رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان در آیین افتتاح خانه ورزش روستای چالقره ضمن تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و گرامی داشت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: در ۸ سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان نشان دادند که خیلی مردهستند.

وی با بیان اینکه امروز هم جوانان گمنامی در گوشه کنار کشورمان داریم که مرد هستند، خطاب به جوانان روستای چالقره گفت: امروز نیز شما جوانان خیلی مرد بودید که چنین خانه ورزشی را با کمک اهالی روستا و مسئولین راه اندازی کردید.

اسدی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان در توسعه ورزش روستاهای کاشان گفت: حق این بود که مسئولین شهرستان کاشان در مراسم افتتاح خانه ورزش روستای چالقره حضور می یافتند و از نزدیک می دیدند که هنوز در روستاها نشاط، شادابی، تلاش و کار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان در سطح استان اصفهان همیشه پیشتازبوده و جهادی کار می کند. گفت: باعثافتخار جامعه ورزش روستایی است که در خانه ورزش روستای چالقره که زیر ۱۰۰ نفر جمعیت دارد مادران، پدران ودختران این روستا اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کنند.

رئیس هیئت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی استان اصفهان با بیان اینکه هیئت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی این استان بابت ساخت خانه ورزش روستای چالقره یک میلیون تومان کمک می کند. گفت: این هیئت برای راه انداری هرخانه خانه ورزش در روستاها کمک مالی می کند.

اسدی راه اندازی خانه ورزش در روستاها را موجب از بین رفتن فقر فرهنگی دانست و گفت: امیدواریم خیرین و مسئولین کمک کنند تا در تمام روستاهای کاشان خانه ورزش راه انداری کنیم.

در ابتدای این مراسم «سید علی افراشی» رئیس هیئت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی کاشان راه انداری سومین خانه ورزش کاشان در روستای چالقره را نشانه علاقه مندی روستادیان به ورزش دانست و گفت: راه اندازی خانه ورزش در روستای چالقره نتیجه تلاش مردم وجوانان این روستا می باشد به طوری که این روستا با ۱۰۰ نفر جمعیت و ۱۱ شهید درسال ۹۱ رتبه سوم ودرسال ۹۲ رتبه دوم ورزش روستایی را بدست آورد.

افراشی از راه اندازی ماهیانه یک خانه ورزش در روستاهای کاشان خبرداد و گفت: چهارمین خانه ورزش کاشان پانزدهم ماه مبارک رمضان در روستای جوینان قمصر افتتاح می شود.

شایان ذکراست عصر سه شنبه سوم تیرماه سومین خانه ورزش کاشان در روستای چالقره با حضور رئیس هیئت های ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان و شهرستان کاشان، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، معاون بخشدار مرکزی، نماینده دفتر مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، دهیار، مردم و اعضای شورای اسلامی روستای چالقره در خانه یکی از اهالی این روستا که با امکانات ورزشی تجهیز شده بود راه انداری شد.

نکته بسیار قابل توجه اینکه وقتی مسئولین ورزش روستایی و باری های بومی محلی استان اصفهان و شهرستان کاشان برای راه اندازی خانه ورزش به این روستای محروم رفتند مورد استقبال بی نظیر جمعیت باقی مانده در این روستای ۱۰۰ نفره که ۱۰ شهید را تقدیم انقلاب نموده اند قرار گرفتند که این خود نشان دهنده این است روستائیان تشنه خدمت رسانی هستند، لذا اگر مسئولین امکانات لازم را به روستا ببرند موجب جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز