خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان؛

مراسم تودیع ومعارفه فرماندهی بسیج کاشان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۰۶

با حضور نماینده ولی فقیه کاشان، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان و…پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج کاشان برگزارشد.

با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کاشان پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج کاشان درسالن شهدای این ناحیه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان؛ «سرهنگ پاسدار جواد نائینی» فرمانده اسبق ناحیه مفاومت بسیج کاشان در این مراسم ضمن ارائه گزارش از عملکرد دوران فعالیتش درسپاه، به وصیت سیاسی الهی امام راحل اشاره کرد و گفت: در وصیت نامه امام انگیزه الهی، وحدت کلمه و ولایت پذیری مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

نائینی با تاکید براینکه همگان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم. گفت: آیت الله نمازی به عنوان نماینده تام الختیار مقام معظم رهبری در شهرستان کاشان محور ستون انقلاب هستند.

وی گوش به فرمان بودن ولایت فقیه را از مهمترین بخشهای وصیت نامه امام راحل دانست و خطاب به مسئولین ادارات و نهادهای دولتی کاشان گفت: اگر می خواهیم عاقبت به خیر باشیم باید گوش به فرمان آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان باشیم.

وی حضور ۱۱۶ هزار بسیجی، ۱۱۵ گردانهای عاشورا، الزهرا و امام حسین(ع) در شهرستان کاشان را مهمترین ابزار مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب دانست و گفت: اینجانب نه تنها از پاسداری خود پشیمان نیستم بلکه افتخار می کنم که یک بسیجی هستم و دوست دارم همچنان به عنوان یک بسیجی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کنم.

وی سپاه را بازوی ولایت دانست و گفت: ملاک افتخار من در سپاه دعای خیر پدر و مادرم و سرمشق قراردادن منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

شایان ذکراست پس از سخنرانی آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و خیر مقدم توسط سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ و معرفی ایشان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کاشان از خدمات ۸ ساله سرهنگ جواد نائینی با اهداء هدایایی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز