خبرگزاری کار ایران

شهردارکاشان:

بازار روز دشت افروز کاشان تا پایان ماه جاری برچیده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۰۷

به دلیل مشکلات ترافیکی که بازار روز دشت افروزکاشان برای زائرین قبور و مردم این منطقه در روزهای پنج شنبه و جمعه داشت این بازار روز تا پایان ماه جاری توسط شهرداری برچیده می شود وبه جای آن پارکینگ وفضای سبز ایجاد خواهدشد

شهردار کاشان گفت: به دلیل مشکلات ترافیکی که بازار روز دشت افروز کاشان برای زائرین قبور و مردم این منطقه در روزهای پنج شنبه و جمعه داشت این بازار روز تا پایان ماه جاری توسط شهرداری برچیده می شود و به جای آن پارکینگ و فضای سبز ایجاد خواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد ناظم رضوی» شهردار کاشان بامداد امروز پنج شنبه پنجم تیرماه در آیین کلنگ زنی موسسه فرهنگی روایت بیداری، احداثاین موسسه فرهنگی را در این منطقه محروم ضروری دانست و گفت: چون با همت و مشارکت فرهنگی عده ای از جوانان ناب و خود جوش شهر کاشان خدمات فرهنگی خوبی در راستای سیاست های شهرداری کاشان که مورد تایید ارگانهای فرهنگی دراین شهر انجام می دهند حمایت می کنیم.

ناظم رضوی داشتن مراکز فرهنگی بیشتر به جهت نوع خاص فعالیت فرهنگی در شهردارالمومنین کاشان را ضروری دانست و گفت: شهرداری کاشان به نیازهای روز فرهنگی شهر کاشان که مورد تایید ارگانهای فرهنگی در ایجاد مراکز جدید باشد احترام قائل است.

وی وجود بازار روز در مجاورت قبور دشت افروز و همسایگان اطراف را به عنوان یکی از معضلات دیرینه شهرداری این شهر عنوان کرد و گفت: به دلیل مشکلات ترافیکی که بازار روز دشت افروز کاشان برای زائرین قبور و مردم این منطقه در روزهای پنج شنبه و جمعه داشت این بازار روز تا پایان ماه جاری توسط شهرداری برچیده می شود و به جای آن پارکینگ وفضای سبز ایجاد خواهدشد.

شهردار کاشان تصریح کرد: امیدواریم با کمک مردم، خیرین و شهرداری کاشان موسسه فرهنگی روایت بیداری طی یک سال آینده به بهره برداری برسد، ضمن اینکه ایجاد فضای سبز و پارکینگ این منطفه به یکی از مراکز خوب تفریحی و فرهنگی شهرتبدیل خواهدشد.

شایان ذکراست صیح امرور پنج شنبه پنجم تیر ماه کلنگ احداثمرکز موسسه فرهنگی روایت بیداری در خیابان غیاثالدین جمشید کاشانی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکاشان به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز