خبرگزاری کار ایران

کارشناس مذهبی:

نیاز زندگی زناشویی به الفاظ محبت آمیز است

کد خبر : ۱۸۱۳۸۶

کارشناس مذهبی، یکی از راهکارهای عملی به همسر را محبت زبانی دانست.

یک کارشناس مذهبی گفت: نیاز زندگی زناشویی به الفاظ محبت آمیز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، فاطمه گودرزی، در نخستین همایش " زندگی به سبک قرآنی " از سلسله همایش های فرهنگسرای معراج با عنوان " راز خوشبختی همسران " که با حضور بانوان کاشانی برگزار شد، اظهار داشت: زندگی بدون محبت زن و شوهر " زنده " است ولی " زندگی " نیست.

وی، محبت دیدن و محبت کردن به همسر را آرامش بین زوجین عنوان کرد و افزود: انسان با بیان محبت به ویژه زبانی ابتدا خودش را آرام می کند.

به گفته وی، نیاز زندگی زناشویی به الفاظ محبت آمیز است و بهشت و جهنم ما، همسران ما هستند.

این کارشناس مذهبی، جهاد یک زن خوب را همسرداری آن دانست و گفت: این حرکت جهاد گونه، تاثیرات بسیار پسندیده ای را نه تنها در خانواده بلکه در جامعه می گذارد.

گودرزی، ضمن تاکید بر اینکه روابط صحیح همسرداری بر بانوان ضروری است اذعان داشت: دوام زندگی زناشویی نیز مهرورزیدن و محبت است.

وی، خوشرویی، بدرقه و استقبال، بکار بردن الفاظ نیک و محبت آمیز، اخلاص و استمرار به محبت و احترام متقابل را از مهمترین راهکارها عملی و کلیدی ترین راز خوشبختی همسرداری ذکر کرد.

به گفته وی، مصداق خوشرویی لبخند و از مصداق های عملی به همسر و راه های موفقیت در زندگی زناشویی مهرورزی و محبت است.

کارشناس مذهبی، ترک نیش زبان، اهانت و توهین نکردن و حذف صدای بلند در هر شرایط را از ترک گفتار های زبانی به همسر برشمرد.

گودرزی در پایان، ایجاد ارتباط بین همسر را محبت و استمرار در آن دانست و افزود: خشنودی و رضایت همسر و خانواده در نهایت رضایت و خشنودی خدا را به همراه دارد.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، اهدای بسته های فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه های جانبی این همایش بود.

گفتنی است: نخستین همایش " زندگی به سبک قرآنی " از سلسله همایش های فرهنگسرای معراج با عنوان " راز خوشبختی همسران " که در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد، با استقبال بسیار خوب بانوان کاشانی روبرو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز