خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبرداد؛

افتتاح طرح شهربان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۹۴

آغاز اجرای طرح شهریان در کاشان با استفاده از ۳۸ نیروی شهربان که امر کنترل بر ساخت و سازهای خلاف در سطح شهر را به عهده دارند، انجام می شود

شهردار کاشان در آیین افتتاح طرح شهربان در کاشان، لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در خصوص اجرای این طرح با نیروهای شهربان در امر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان؛ سید محمد ناظم رضوی خاطر نشان کرد: آغاز اجرای این طرح با استفاده از ۳۸ نیروی شهربان که امر کنترل بر ساخت و سازهای خلاف در سطح شهر را به عهده دارند، انجام می شود.

وی در پایان افزود: شهربانان باید با حضور در محل با نصب بنر و پلاکارد به بنای ساخته شده مخالف با مقررات ساخت و ساز، مالک را از نحوه ساخت و سازهای خلاف آگاه نموده و در صورت بی توجهی به این امر مراتب را به کمیسیون ماده صد ارجاع دهند.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پیشگیری از تبعات منفی ناشی از ساخت و سازهای غیر مجاز، به لحاظ فنی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز از پرحاشیه ترین مباحثشهری است که نه تنها موجب آسیب رساندن به سیما و منظر شهری می شود بلکه روند شهرسازی را هم با مشکل مواجه می کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از طریق بخش خصوصی انجام می شود گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی و معماری در قالب طرح های پیشگیرانه مثمر ثمر خواهد بود.

شهردار کاشان با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه اجرای قوانین ساخت و ساز تصریح کرد: نظارت بر اجرای صحیح قانون مهمترین وظیفه و سرلوحه اجرای این گونه فعالیت ها است.

ناظم رضوی با اشاره به نام گذاری امسال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطر نشان کرد: امید است تا با اجرای این طرح و همت و تلاش جهادی شهربانان و همکاری شهروندان شاهد چهره ای زیبا در شهر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز