خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

جایگاه ساختاری نیروی انتظامی کاشان باید افزایش پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۲۸

آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، صبح امروز، سه شنبه، دهم تیر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کاشان، گفت: ملتی که در سال یک ماه گرسنگی و تشنگی بکشد عبور از بحران‌های سهت براش راحت است.

همانطور که منطقه کاشان از نظر توسعه، یکی از شهرستان‌های عمده استان اصفهان و به جهت قرارگرفتن در کریدور شمال و جنوب کشور، بزرگراه، مواد مخدر در این مسیر عبور داده می شود، لذا برای برخورد با این معضلات، باید جایگاه ساختاری نیروی انتظامی کاشان متناسب با شهرستان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، صبح امروز، سه شنبه، دهم تیر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کاشان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و برشمردن مزایای روزه دراین ماه، عزت یک ملت را در طهارت و پاکی دانست و گفت: ملتی که در سال یک ماه گرسنگی و تشنگی بکشد عبور از بحران‌های سهت براش راحت است.

وی با اشاره به اینکه امروز، آدم‌های فاسد بر دنیا حکومت می کنند، گفت: آدم‌هایی که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند، می خواهند به ملتی که بندگی خدا را می کند بگویند حقوق بشر رعایت نمی‌شود.

عضو خبرگان رهبری به رسالت سنگینی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نیروی انتظامی واگذار شده اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح و در راس آن نیروی انسانی مقتدر کشورمان عهده دار امنیت داخلی، مبارزه با مفاسد، اشرار و باندهای بین المللی است.

وی از زحمات عزیزان نیروی انتظامی در سراسر کشور، استان اصفهان و شهرستان کاشان که به طور شبانه روز در برقراری امنیت تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: لحظه لحظه کار نیروی انتظامی، بالا بردن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبارزه با اشرار، مفاسد و مبارزه با جریان‌هایی است که قصد ضربه زده به نظام را دارند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه جلوگیری با تولید مشروبات الکی در بیرون از مرزهای کشورمان و ورود آنها به داخل کشور، برخورد با تهاجم فرهنگی و قاچاقچیان توسط پرسنل نیروی انتظامی کار سختی است، گفت: منطقه کاشان نیز چون از نظر توسعه، یکی از شهرستان‌های عمده استان اصفهان و به جهت قرارگرفتن در کریدور شمال و جنوب کشور، بزرگراه و عبور مواد مخدر از این مسیر، مشکلات فراوانی را به همراه دارد، لذا برای برخورد با این معضلات باید جایگاه ساختاری نیروی انتظامی کاشان متناسب با شهرستان افزایش پیدا کند.

وی وجود بیش از ۲۰ هزار اتباع بیگانه در شهرستان را به جهت اینکه اکثریت آنها عامل توزیع مواد مخدر و دیگرمعضلات برای شهروندان کاشان که لقب دارالمومنین به آن داده شده را غیر قابل تحمل دانست و گفت: نباید در چنین شهری که در طول تاریخ اینگونه درخشیده و درسال ۶۰ هجری مهد تشیع بوده است چنین عوامل جرمی بیرون بیاید.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات منوچهر صفایی، فرمانده اسبق نیروی انتظامی کاشان، برای مهدی پور غلام حسین، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان کاشان آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کاشان، سرهنگ مهدی پورغلام حسین، بر اساس حکمی که توسط فرمانده نیروی انتظامی کشور بنا به پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان کاشان منصوب شده بود توسط آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به ایشان تقدیم شد و از خدمات ۶ ساله سرهنگ منوچهر صفایی تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز