خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیروی انتظامی استان اصفهان؛

رتبه اول کاشان در کاهش تصادفات فوتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۲۸

ارتقای امنیت، مبارزه باسرقت وموادمخدرمحله، رسیدگی به وضعیت تصادفات، برخورد با مزاحمین خیابانی اراذل و اوباش، ارتقای معنویت در نیروی انتظامی استان اصفهان و برگزاری دوره‌های بصیرت از اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان درسال جاری است.

فرماندار نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: ارتقای امنیت، مبارزه باسرقت و مواد مخدر محله، رسیدگی به وضعیت تصادفات، برخورد با مزاحمین خیابانی اراذل و اوباش، ارتقای معنویت در نیروی انتظامی استان اصفهان، و برگزاری دوره های بصیرت از اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان درسال جاری است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، سرتیپ دوم پاسدارعبدالرضا آقاخانی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کاشان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اینکه طی دوسال گذشته سومین بار است که به کاشان سفر می کند از شهرکاشان به عنوان یک شهر استثنایی در دیدگاه ناجا نام برد.

وی ضمن تشریح اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جاری از کاهش ۸۵ درصد ی سرقت خرد دراستان اصفهان خبرداد وگفت: ارتقای امنیت، مبارزه باسرقت و موادمخدرمحله محور را سه الویت مهم ناجا در استان اصفهان است.

درسه ماهه دوم سال جاری بالغ بر۳۶ تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است.

سردار آقاخانی از افزایش ۷۰ درصدی کشفیات مواد مخدر درسه ماه دوم سال جاری خبرداد و گفت: دراین مدت بالغ بر۳۶ تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است که ۲۰ رشد درصدی را نسبت به به سه ماهه قبل داریم.

فرماندار نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۹ و نیم تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است گفت: به جهت اینکه بزرگترین قرارگاه دشمن تجهیزات ماهواره است اولویت را در ارتقاء امنیت اخلاقی بکار گرفته ایم.

وی رسیدگی به وضعیت تصادفات را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه آمار تصادفات کشورمان از ۳۷ هزارنفر فوتی امسال به ۱۷ هزار نفر کاهش پیدا کرده باز این رقم مناسبی برای کشورمان نیست.

آقاخانی تصریح کرد: شهرستان کاشان در کاهش تصادفات فوتی رتبه اول را در کشور بدست آورده است.

وی برخورد با مزاحمین خیابانی اراذل و اوباش را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی استان اصفهان در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی خصوصا جرایم اینترنتی به طور جدی وارد میدان شده است.

وی همچنین به ارتقای معنویت در نیروی انتظامی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: سال گذشته بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری که باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم بالغ بر ۳ هزار و ۸۳۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان اصفهان حافظ قرآن شدند و تصمیم داریم این رقم را به برکت خون شهدا و به تعداد شهدای استان اصفهان یعنی به ۲۳ هزارنفرافزایش دهیم.

وی از برگزاری ۸۰ دوره طرح بصیرت درجهت تقویت بنیه اعتقادی خانواده ها در استان اصفهان خبرداد و گفت: امروز نیروی انتظامی استان اصفهان با راه اندازی دفتر ناجا در ۱۵ دانشگاه استان به مراکز علمی این استان وصل شده است.

۹۷ درصد کشفیات جرایم استان اصفهان به صورت علمی بوده است

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از کشف ۹۷ درصد جرایم استان اصفهان به صورت علمی خبرداد و گفت: همانطور که از پتانسیل های دانشگاه‌ها در کشف جرایم استفاده می کنیم، از استعدادهای حوزه های علمیه نیز دراین جهت استفاده خواهیم کرد.

تا پایان سال جاری ۱۳۰۰ پاسگاه انتظامی استان اصفهان در طرح مکنا قرار می گیرند.

سردار آقاخانی از راه اندازی ۳۰ پاسگاه استان اصفهان با طرح مکنا خبرداد و گفت: تا پایان سال جاری ۱۳۰۰ پاسگاه نیروی انتظامی استان اصفهان در طرح مکنا قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه سال گذشته تنها یک مورد ضرب و شتم دراستان اصفهان به وقوع پیوسته است گفت: این اقدام در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در تکریم و حقوق شهروندی مورد توجه ناجا قرار گرفته است.

فرماندار نیروی انتظامی استان اصفهان حضور مردم کاشان در ۸ سال دفاع مقدس در محورهای مختلف عملیاتی کشور و تقدیم بیش از ۱۷۰۰ شهید و ۴ هزار جانباز سرافراز را معیارخود در افزایش ساختار نیروی انتظامی کاشان عنوان کرد و گفت: کاشان در همه تهاجمات و عملیات‌ها به دشمنان کمتر از یک خط شکن نداشته است.

سردار آقاخانی در پایان سخنانش ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سرهنگ منوچهر صفایی در دوران فرماندهی انتظامی کاشان حضور سرهنگ مهدی پور غلام حسین به عنوان فرمانده جدید انتظامی کاشان از ایشان به عنوان فرماندهی جوان و باانگیزه یاد کرد و برای ایشان درمدت ۳ سال مسئولیتی که به عهده اش گذاشته شده آرزوی موفقیت کرد.

وی کاشان را مستحق ویژ ه کار کردن دانست و گفت: حرف آیت الله نمازی حرف ولایت برای من می باشد وخودم رامکلف به اجرای سفارشات ایشان می دانم و تمام تلاش خودم را در افزایش ساختار نیروی انتظامی کاشان به کار خواهم گرفت.

در پایان این مراسم سرهنگ پور غلام حسین فرمانده انتظامی کاشان به وجه مشترات زیادی که شهرستان بروجرد با کاشان داراد اشاره کرد وگفت: همانطور که بروجرد شهر آیت الله بروجردی و دارالمومنین است کاشان نیز شهر علما فضلا ودارالمومنین است لذا امید وارم خداوند به من توفیق دهد تا تمام تلاشم را دراستای اهداف نظام و ولایت فقیه براساس سلسله مراتب به وظیفه خود عمل کنم.

و

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز