خبرگزاری کار ایران

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان خبر داد؛

آسفالت معابر و خیابان‌های شهر؛ مهم‌ترین خواسته شهروندان کاشانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۴۵

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان گفت: طی دو ماهه اخیر، ۲۸۰ مورد پیام‌های مردمی از سوی شهروندان عنوان شده که ۱۳۰ مورد این پیام‌ها آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری کاشان گفت: طی دو ماهه اخیر ۲۸۰ مورد پیام‌های مردمی از سوی شهروندان عنوان شده که ۱۳۰ مورد این پیام‌ها آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، مهدی بذر افشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر، تنظیف و جمع آوری به موقع زباله، سد معبر، توسعه فضای سبز، مشاغل مزاحم، جمع آوری متکدیان و آبگرفتگی‌های سطح شهر را به ترتیب از مهم‌ترین عناوین این درخواست‌ها و پیام‌ها دانست.

وی با اشاره به اینکه سامانه دریافت پیام‌های مردمی ۱۳۷ شهرداری با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است گفت: سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و رفع مشکلات و معضلات شهری و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است.

به گفته وی، شهروندان می‌توانند در زمینه خدمات شهری و عمرانی از جمله آسفالت، جدول گذاری، جمع آوری زباله، رفع آبگرفتگی، نصب پل عابر، توسعه فضای سبز، احداثاماکن فرهنگی، هنری، ورزش، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، میادین میوه و تره بار، ایستگاهای اتوبوس، زیباسازی و چشم اندازی شهری، نظافت دیوار‌ها، معابر عمومی، امور اجتماعی و مزاحمت‌های شهری، سد معبر، جمع آوری متکدیان با این سامانه تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز