خبرگزاری کار ایران

با حضور بی نظیر شهروندان کاشانی:

چراغ شب‌های شیدایی در پارک بزرگ شهر کاشان روشن شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۴۷

با حضور بی نظیر شهروندان کاشانی، چراغ شب‌های شیدایی در پارک بزرگ شهر کاشان روشن شد.

با حضور بی‌نظیر شهروندان کاشانی، چراغ شب‌های شیدایی در پارک بزرگ شهر کاشان روشن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن چراغ نخستین ویژه برنامه «شب‌های شیدایی» توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با همکاری شهرداری، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان و اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در پارک بزرگ شهر روشن شد.

این ویژه برنامه با استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی از پنج شنبه اول ماه مبارک رمضان(۱۲ تیر ماه) تا پایان ماه مبارک به جز شب‌های لیالی قدر در پارک بزرگ شهر کاشان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، از برگزاری جشنواره «نسیم اجابت» ویژه ماه ضیافت الله در کاشان خبر داد.

مهدی نادعلی اظهار داشت: جشنواره «نسیم اجابت» در قالب برنامه‌هایی چون «شب‌های شیدایی»(در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته بجز لیالی قدر)، آئین جز خوانی قرآن در محله‌های سلطان امیر احمد بعد از نماز صبح و مسجد می‌انچال بعد از نماز ظهر برگزار می‌شود.

وی، اجرای تواشیح توسط گروه یاسین، سرود، نمایش، موسیقی با حضور خوانندگان مطرح شهرستان به ویژه هادی اسکندری، برگزاری مسابقات طناب کشی، کیسه تنی ویژه بزرگسالان، نوجوانان، جوانان و کودکان، برپایی نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، محصولات گیاهی، گلاب و عرقیات را از جمله ویژه برنامه‌های این جشن برشمرد.

به گفته وی، برگزاری چنین جشن‌ها و همایش‌هایی مرهون زحمات جمعی و مدیریت جهادگونه دست اندرکاران زیربط آن چون شهرداری، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و روابط عمومی‌های این دو مجموعه است.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: امید است با فرا رسیدن ماه ضیافت الله و بهار قرآن بتوانیم آئینه کدر و تیر دل را صیقل داده تا مُهر مهربانی خدا بر دل بندگانش بیش از پیش نمایان شود.

نادعلی گفت: فراهم کردن محیطی شاد و سالم و فرهنگ سازی آداب روزه داری از اهداف برگزاری جشن «شب‌های شیدایی» همراه با گوشه‌ای از نسیم اجابت از درگاه معشوق بر عاشق است که آرامش و پاکی جان ودل را به همراه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز