خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته علمی کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم ایران؛

برپایی نمایشگاه‌های موقت عرضه مواد، نیازمند زیر ساخت‌های مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۷۲

قبل از برگزاری نمایشگاه‌هایی که به طور موقت برگزار می‌شود، باید به ایجاد زیر ساخت‌های مناسب و شرایط مورد نیاز آن توجه کنیم.

مدیر کمیته علمی کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم ایران گفت: قبل از برگزاری نمایشگاه‌هایی که به طور موقت برگزار می‌شود، باید به ایجاد زیر ساخت‌های مناسب و شرایط مورد نیاز آن توجه کنیم.

«مهران فرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: دولت، برای ایجاد تعادل در بازار و کمک به اقشار کم درآمد در راستای تهیه مایحتاج پرمصرف اقدام به ایجاد نمایشگاه‌های موقت می‌کند اما نکته قابل توجه، در برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها مکان یابی آن‌ها است.

وی اظهار داشت: توجه به بافت شهری، ترکیب جمعیتی و وضعیت اقتصادی از جمله ضرورت‌هایی است که باید قبل از ایجاد ایجاد نمایشگاه به آن توجه کرد حتی اگر به طور موقت برپا می‌شود و مابه تفاوت قیمت کالاهای خریداری شده، صرف هزینه‌های رفت و آمد شهروندان گردد.

وی تاکید کرد: زیر ساخت‌هایی مثل ابزار سرمایش و گرمایش، نصب تابلوهای راهنما، آموزش مسوولان برگزار کننده از ورودی پارکینگ تا انتهای نمایشگاه و ماموران نظافت از دیگر ضرورتهای ایجاد نمایشگاه می‌باشد تا موجب کسب رضایت شهروندان شود.

فرزین تصریح کرد: طبق اصل ۴۴ قانونی اساسی، در جاهایی که بخش خصوصی قادر به ایفای نقش است باید امور به به بخش خصوص واگذار شود و دولت وظایف حاکمیتی خود را داشته باشد و مجلس شورای اسلامی هم پیگیر این مسئله است تا تنظیم بازار در اختیار اصناف قرار گیرد.

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها، اصناف همکاری خوبی داشتند و قرار بود تا پایان دولت دهم فعالیت‌ها، در اختیار اصناف باشد که این اتفاق نیفتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز