خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج کاشان در گفتگو با ایلنا؛

مشکلات موجود اخلاقی جامعه ناشی از دوری جستن از نهج البلاغه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۰۳

همانطور که مقام معظم رهبری نیز می فرمایند؛ علاج فرهنگ ما انس با قرآن و نهج البلاغه است لذا برای رفع مشکلات اخلاقی جامعه، باید این کتاب را هرچه بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند علاج فرهنگ ما انس با قرآن و نهج البلاغه است لذا برای رفع مشکلات اخلاقی جامعه باید این کتاب را هرچه بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی عصر روز گذشته، در حاشیه اولین همایش توجیهی نهج البلاغه خوانی پایگاه‌های بسیج شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان ۱۲۰۰ حلفه صالحین در مساجد محلات داریم، تصمیم گرفتیم تا نهچ البلاغه امیرالمومنین(ع) برای اولین بار در ۱۵۰ پایگاه این شهرستان در یک حلقه مرکزی بیش از گذشته به صورت تخصصی وارد عرصه فرهنگی این شهرستان قرار گیرد.

وی دعوت از بهرام رحیمی، کار‌شناس علوم قرآن و حدیثاز موسسه خاتم الاوصیاء تهران، و رضایی، از حافظین اول نهج‌البلاغه جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش توجیهی طرح نهج البلاغه خوانی پایگاه‌های بسیج شهرستان کاشان در مجتمع رفاهی فرهنگی طلائیه را گامی در جهت هرچه بهتر شناساندن نهج البلاغه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: انشاءالله بتوانیم با برگزاری اینگونه همایش‌ها ابعاد تربیتی، سیاسی و فرهنگی نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) را به همه اقشار جامعه بشناسانیم.

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج کاشان مشکلات موجود اخلاقی در جامعه را ناشی از دوری جستن از نهج البلاغه دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند علاج فرهنگ ما انس با قرآن و نهج البلاغه است، لذا برای رفع مشکلات اخلاقی موجود جامعه باید این کتاب را هرچه بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی با اشاره به اینکه همایش توجیهی طرح نهج البلاغه خوانی برای اولین بار در کشور از تهران، قم و کاشان شروع شده است. گفت: به دلیل استقبال خوبی که شهرستان آران و بیدگل از این طرح نموده‌اند بزودی این طرح در این شهرستان نیز شروع خواهد شد، ضمن اینکه شهرستان کرمان نیز طرح کاشان را الگو قرار داده است.

اولین همایش توجیهی طرح نهج البلاغه خوانی عصر روز گذشته توسط معاونت تربیت و آموزش سپاه کاشان در پایگاههای بسیج شهرستان کاشان با حضور ۱۵۰ نفر از رابطین نهج البلاغه از ۱۵۰ پایگاه بسیج مقاومت خواهران و برداران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در مجتمع فرهنگی و رفاهی طلائیه همراه با ضیافت افطاری برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز