خبرگزاری کار ایران

همانند سالیان گذشته؛

طرح ملی همای رحمت با کمک به محرومان در آران و بیدگل اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۰۴

با توجه به حلول ماه مبارک رمضان، جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل همانند سالیان گذشته با تاسی از سنت حسنه امیر المومنین حضرت علی(ع)، طرح ملی همای رحمت را با کمک به محرو مان اجرا کردند.

با توجه به حلول ماه ضیافت الهی، ماه نزول قرآن، ماه مبارک رمضان، جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل همانند سالیان گذشته با تاسی از سنت حسنه امیر المومنین حضرت علی(ع) طرح ملی همای رحمت را با کمک به محرومان اجرا نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، در آران و بیدگل، این طرح هم نوا با نغمه ملکوتی رمضان و با ایمان و جاری کردن فیوضات، رحمت و برکت به‌منظور دستگیری از محرومان روزه دار به یاری پروردگار و با همت والای و مشارکت خیرین گرانقدر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل با اهدای ۸۸۰ سبد غذایی به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان در ۴ مرحله بین اقشار بی‌بضاعت این شهرستان توزیع می‌‌شود.

سبد غذایی طرح ملی همای رحمت، توسط خیرین گرانقدر عضو جمعیت هلال احمر آران و بیدگل آقایان حاج احمد ابریشم چی و حاج غلامرضا دربندی تهیه و در شب اول ماه مبارک رمضان و شب ششم(شب میلاد فرخنده و با سعادت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) شب پانزدهم(میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)) و شب قدر بین روزه داران نیازمند توزیع می‌‌شود.

سبد‌های غذایی طرح همای رحمت آران و بیدگل، همچنین بین بیماران صائب العلاج و زنان بدون سرپرست، ایتام، خانواده‌های بی‌بضاعت، خانواده زندانیان، معلولان و سالمندان و با حفظ اصل کرامت انسانی نیازمندان توزیع می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز